Gözlerine bakınca birden geçti ağrım, Dudakların aşka davet ediyordu, huzurdu benim çağrım, İstedim ki bu dünyada olmasın kalpte sızım, Gönül seni istedi, sensizim yine.
Vurgun saatlerinde geldi hep acı sözler, Bir bilsen bu garip seni nasıl özler, Unutayım dedim, seni hatırlattı közler, Ateşim seni istedi, sensizim yine.
Derdimi saldım gökyüzüne duman duman, Birtek seni sevdim, sendin bu ömürde kalan, Ne diyeyim ey kadınım, senden başka hepsi yalan, Bir tek seni istedim, sensizim yine.
Yarımı alıp götürdü bu hayatın kaderi, Sordum satsam ne eder ruhumun ederi, Doğduğundan beri ağlamakmış Baki’nin kaderi, Gönlüm seni istedi, sensizim yine.
Sabır taşlarını erittim dirhem dirhem, İstedim ki olmasın gözlerinde hüzün, elem, Elim kolum bağlı yok ki bir çarem, Ruhum seni istedi sensizim yine.
Esti yeller geçti gençlik çağlarım, Hazan mevsiminde kurudu üzüm bağlarım, Yokluğuna sarıldım gecegündüz ağlarım, Canım seni istedi, sensizim yine.
Aldım kalemi yazmışım çalakalem, Dilimde yok kelâm, ne diyeyim birtanem, Sen silmedikçe gözlerimde durur nem, Şiirim seni istedi, sensizim yine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZİM YİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZİM YİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Bak bu düşlerden kalma gül bahçesi benim Maşukum olur musun söyle bana. Üzgün cevaplarını yakıştırma sorularıma.”
Buz kesen gecelerin küfürsüz dizelerinde bulmak istemiyorum yüreğini. Sönük de olsa yıldızlar yokluğumda, yenileyeceksin elbet mutluluk düşlerine farklı bir özne ile de olsa. Yemin olsun ki her gece yarısı sen uyurken yüreğinden toplayacağım hüzün kırıklarını. Güneş bin hüzünle batınca içinde hikayemiz olan hicazkar şarkılar fısıldayacağım kulağına tatlı tatlı gülümseyeceksin dünyayı unuturcasına. Ve ben yokluğunun cehennemine şükredeceğim o vakit sevgili.
/Alıntı
Emeğinize, yüreğinize sağlık hocam. Öpüyorum sevda kokulu usta kaleminizden. Saygımla.
yaz bitti mevsim sonbahar kim bekler çeker bu kadar sofrandaki kırıntılar kadar bilemi olamadım şiiri okuyunca, sezen aksu nun bu şarkısı geliverdi hatırıma güzeldi bakican