(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASIM ABİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASIM ABİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost hayat kasırgalarının hercai bir tavırla hayatı bize dar etmeye kalkıştığı kimi durumlarda sırtımızı yaslıyacağımız gövdesiyle sığınak dal ve yabraklarıyla bizi teselliye can atan ulu bir çınardır.Yaşamın azğın dalgalarından bunaldığımızda koşup sığına bileceğimiz emin bir liman olmalıdır................. ...........CANA CAN KARDEŞİM MANİDAR CÜMLELER TOPLULUGUNUN OLUŞTURDUGU BU GÜZEL DİZELERE İNŞALLAH LAYIK OLAN BİR DOST OLURUM NAİF YÜREĞİNE......dost...İnsanın üşümüş yanlarını tatlı bir haz güneşiyle ısıtıveren,güven ve huzur veren tek kelimelik dört harfin oluşturduğu derin ve anlamlı olan bu manalı kelime...
ALDIGIM EN GÜZEL HEDİYE İŞTE SENİN BU YÜREĞİNDEN SÜZÜLÜP GELEN ŞİİR OLDU CANNNNNNNNNNNNNN
Dostluğun İstanbul da vefa diye bir semt olduğunu sananlara güzel dizelerinizle en güzel cevap değerli kardeşim şair yüreğini hep hak edenler bulsun saygımla tebriklerimle...
Anlamlı dizelerdi.
Her iki şaire de sevgiler...