suretime işlenmiş isimsiz bir sevda, akşamın kızılıgına benzeyen bir sevda, aklımın ucunda kıyıya vurmuş telaşım, bir de sen. kayıp bir dünyadan geliyor sesin, algıma büs bütün çökmüş siyah bir duman, seçilmiş bir günah gibi belirli, ve bir o kadar da hırçın. soru soruyorum kendi kendime, cevapları kesik ,cevapları aykırı.... ikindi yagmurları yagıyor parmak uçlarıma, parmaklarımda ıslanıyor O. giz içinde giz arıyor bir yanım, bir yanım apaçık bir pazar yeri, sesler çalkalanıyor. sesler eski,sesler yorgun,sesler esralı... izinsiz bir el dolaşıyor dudaklarımda, dudaklarım ateş,dudaklarım kaygılı... dokununca elerime o eler, irkiliyoru bedenim,irkiliyor sahipszi ruhum. gözlerime ansızın bir aykırılık çöküyor. gözlerimde yırtıyorum gecenin perdesini, birza aşk,biraz umut,biraz da senle sarıyorum yanlız kalan yanımı. ne kadar aşk varsa o kadar mecnun topluyorum çölden. bir kaktüsün içinde sogutuyorum yanan yüreğimi. avuçlarımda mavi bir gökyüzü, verbildiğim kadar veriyorum maviliklerimden. ve kipriklerimin arasında kapkara bir eşkiya, dur demeden durduruyor dünyamı. ve uzuyor gözlerim bir şehirden diğer şehire(kütahya-kars). iki şehir arsında ıskalıyorum hayatımı. şimdi suretimde geziniyor isimsiz bir şey. biraz yorgun,biraz da sevda yüklü bir şey.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSİMSİZ BİR ŞEY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSİMSİZ BİR ŞEY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba efendim tebrik ederim sizi ve güzel dizelerinizi gönlünüzde güzel sözler sözler yücelmiş ve şiire çağıl çağıl akmış ,şiiri beğeniyle okudum yüreğinize sağlik ..Şiirlerin daim olsun. Kederden ,dertten uzak nice yarınlar görmeniz temennisiyle..... Saygilarımla
Mehmet Çobanoğlu tarafından 12/10/2010 5:02:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygilarımla
Mehmet Çobanoğlu tarafından 12/10/2010 5:02:17 PM zamanında düzenlenmiştir.