Öyle bir sensizlik çöktü ki şimdi, Bana düşüyor gidişine dair şiirler yazmak..
Vardın ya bir zaman, Daha dik duruyordum hayata Yarışırdı başım en yüksek dağlarla. Tuvallere resmettiğim en mutluluğum sendin Sesindi akan serin ırmaklardan Ruhumu dinlendirdiğim en yeşil ormanım Kimseciklerin keşfetmediği yıldızımdın...
Artık yaşantımın da rengisin, Bu tabloya sensizliği sürüyorum Bir karanlık işte bilmezsin, Ne gökyüzü var ne yıldızlar Ne de güneş ışıtmakta yüreğimi İçine başka rengi almıyor Açmıyor kararan ufukları…
Ve ; Yüzüme geçirdiğin demir bir maskedir yokluğun. Damla damla kanımdan çektiğin Yarınlardı,umutlardı,sevdaydı.
Değil mi ki yüreğime açılan yara sevdandan yanadır En acılı en yaralı yerimden vurduğunu bilmiyorsun… Sanki yüreğim kupkuru bir daldı Üzerine basarak umursuzca yürüyüp gittiğin Ki; duymadın bile kırılırken sesini. Gittiğin o yollardan parçalarımı topluyorum Su gibi berrak temiz bir aşkı büyütürken Köküne kibrit suyu döküp kuruttuğun Damarlarına acıları zerk ettiğin umutlarım…
Ayrılığın kor ateşinde ısıtıp bulanık suları Yıkadılar yüreğimi de,yine silinmedi izlerin Kefen yaptılar tertemiz hayallerimden, Umutlarımı sıyırıp fakir fukaraya dağıttılar. Kabrimdeyim artık; Kapkara toprakları örttüğünden beri üzerime. Bir buz kesiyor, kavruluyorum bir Yılanlar,çıyanlar delip geçiyor etimi Aldırmıyorum... Ne gecelerinde bir sızıntısı şavkın Ne de bir damlası güneşin Metruk bir âlem işte bilmezsin, Anlamazsın da,niye vardır sevda kabirleri Gömmek için mi bir yüreği Bu aşk ölülerinin avazlarını susturmak için Bir çukura mı atılırlar sanırsın?
Bana bir sensizlik çöktü ki şimdi, Bana düşüyor dönüşüne dair şiirler yazmak...
Git diyorum Git... Yüreğime yine bela olacaksın Kemiklerini sızlatma bu aşkın, Zamanların en yorgunu, Denizlerin en ölüsüyüm …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIM YOK !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIM YOK !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana bir sensizlik çöktü ki şimdi, Bana düşüyor dönüşüne dair şiirler yazmak...
Git diyorum Git... Yüreğime yine bela olacaksın Kemiklerini sızlatma bu aşkın, Zamanların en yorgunu, Denizlerin en ölüsüyüm … ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
Hülya hanım. 26 Ekim Fethiye Kültür merkezinde sabah 10.30 da Ölüdeniz Kültür Müdürü Coşkun KARABULUT' un yaş günü münasebetiyle bir etkinliğimiz olacaktır. Şiir dinletisi içinde şairlerimiz birer şiir okuyacaklar aramızda sizi de görmek isteriz. Saygılar Fetav Kültür Komisyon üyesi Adem GÜNGÖR.
Şairre uçmuş şiir uçmuş mısralar uçuşmuş hayaller kefen olmuş ve umutlar sadaka gönül tuvalinde kan revan bir resim yürekte bir mezar sevgi teşekkürler tebrikler
Artık yaşantımın da rengisin, Bu tabloya sensizliği sürüyorum Bir karanlık işte bilmezsin, Ne gökyüzü var ne yıldızlar Ne de güneş ışıtmakta yüreğimi İçine başka rengi almıyor Açmıyor kararan ufukları…
Git diyorum Git... Yüreğime yine bela olacaksın Kemiklerini sızlatma bu aşkın, Zamanların en yorgunu, Denizlerin en ölüsüyüm … ---------------------- hüzünle yansıyan mısralarına usta kaleminden şiirin sev dolu yüreğinden yansıyandı sızısı okuyanı etkileyen... ellerine duayrlı yüreğine sağlık
Hülya hanım, ŞAİR Tanıdınmı Elif rahatsızlandığı dönemlerde maddi yardım amaçlı tel numaramı yazmıştım site kurallarına aykırı olduğu gerekçesiyle mesaj göndermem engellendi. Elif'i kaybettik biliyorsun. size buradan durumumu arzetmek durumunda kaldığım için beni bağışlayın. Ben araştırmacıyım Fetav Kültür Komisyonu üyesiyim sizinle tanışmak istiyorum. Çünkü güçlü bir şair var ilçemizde Fetav kültür komisyonumuza uğramıyor sizleri aramızda görmek isteriz. Güzel şiirinizi kutlar saygılar sunarım.
En kısa zamanda FETAV'a uğrayacağım,ben biraz göze batmayı sevmediğim için uğramadım,aynı şehirde bulunmamıza cidden sevindim..Elif içinse üzgünüm cidden
Git diyorum Git... Yüreğime yine bela olacaksın… Kemiklerini sızlatma bu aşkın, Zamanların en yorgunu, Denizlerin en ölüsüyüm …
Merhaba:SİZDE farklı bir tarzla karşılaştım. Genelde eserinizin başlıkları ADSIZ diye geçiyor. Bunun sebebi geçmiş dönemde hatırlanmasını istenmeyen durumlar olabilir mi? bilemem. Lakin YÜREK çok incilmiş,hırpalanmış,kırılma aşamasına gelmiş. Hayatta hiç bir şeye ÜZÜLMEYE gelmiyormuş bunu çok geç anladım. Siz ,siz olun önce kendinizi düşünün ,benim gibi sonrada üzülmeyin. Duygular taşmış mısralara.Hüzün kokmuş gri renkli satırlarda.
kutlarım sizi saygılar
KADER OYUNCUSU(+5)
kader oyuncusu tarafından 10/16/2010 10:26:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli arkadaşım...Bu içten yorumunuz için sonsuzca teşekkür ediyorum.Hayata dair her şey,her yaşadığımız hayat daima devam etmekte,gülerek bakacağız yeni günlere elbette.Saygılarımla :)
* * * Git diyorum Git... Yüreğime yine bela olacaksın… Kemiklerini sızlatma bu aşkın, Zamanların en yorgunu, Denizlerin en ölüsüyüm …
Yüreğiniz dert görmesin, nasıl bir sevda hüznü böyle yüreği ağlatan dizeler, gönülden kutlarım Hülya Hanımcığım, çok güzeldi, hüzün dolu da olsa... Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde aşkla kalınız...
Bir gidişle başlayan şiir ve bu gidişin içsel isyanıyla resmedilen tuvalinde ki o resim..Resimde dimdik duran bir kadın sulieti.. Yüksek dağlar ne ki dağlar kadının ayakları altında. Kim demiş mutluluğun resmi çizilmez diye, mutluluk; iki dağın arasında kadının saçlarına taç olan gökkuşağında..Yeşil ormanların bağrından kopup gelen o ırmakta ve sadece birbirlerini tanıyan o iki yıldızda.. Kadın her ne kadar kararan ufukta dese de; kararan ufuk değil, kararan ufkun önündeki gri bulutlar aslında.. hani bir şimşek çaksada yağsam diyen ama bir türlü yağamayan kimsenin göremediği umutların arkasına saklanan sorularda...Resme vurduğun her darbe arkasına yıldızları ve güneşi sakladığın bir öfkenin renkleri aslında.. sen farkına varsanda varmasanda..Demir maskeleri kor alevler eritir ve sen o resmi tamamlayacaksın şair çünkü o resmin kahramnı sensin bunu asla unutma ..!
Ozzy
ozzy tarafından 10/15/2010 11:51:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine sağlık OZZY yorumlarını özlemişim şiirlerimde...Teşekkür ediyorum.Mesele o demir maskeyi eritebilmekte,dilerim tamamlanır resim.Saygıladım arkadaşım:)
Mükemmel şiire uygun muhteşem bir final olmuş değerli arkadaşım.. Güzel şiirin kaynağı olan gönlünüze tebriklerimi gönderiyor, başarılarınızın devamını diliyorum. Mustafa EROL
Ayrılığın kor ateşinde ısıtıp bulanık suları Yıkadılar yüreğimi de,yine silinmedi izlerin Kefen yaptılar tertemiz hayallerimden. Kabrimdeyim artık Kapkara toprakları örttüğünden beri üzerime. Bir buz kesiyor, kavruluyorum bir Yılanlar,çıyanlar delip geçiyor etimi Aldırmıyorum. Ne gecelerinde bir sızıntısı şavkın Ne de bir damlası güneşin Metruk bir âlem işte bilmezsin, Anlamazsın da,niye vardır sevda kabirleri Gömmek için mi bir yüreği Bu aşk ölülerinin avazlarını susturmak için Bir çukura mı atılırlar sanırsın? -------------
Örülmeyi ve öpülmeyi bekleyen yüreğimizin sevgi imparatorluklarında bir yabanıl türküdür dilimizdeki, duvarlara vurup içimize geri dönen. Derin denizlerin girdaplarına şiirler savururuz geceleri, geri gelmez mutlulukların sağrısındaki bedeli göğsümüze yüklemek için... Tebrikler.