(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OHHHH OLSUN. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OHHHH OLSUN. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir zamanların şarkısı geldi aklıma OH OLSUN! ÇOK ÜZMÜŞ ANLAŞILAN SİZİ AMA OH DERKEN BİLE SEVGİNİN KIVILCIMLARI VAR MISRALARDA.. Tebrikler..Sevgilerle..ESRA
Temmenim şiirlerin daim olsun çok sıcak duygularla yazılmış emek verilmiş anlamlı birşiiri ,yürek sıcaklığın dizelere yansımış....Beğeniyle okudum ,kutlarım sizi Saygılarımla
İyiki karıştırmışsınız defteri candostum,ne güzel bir anı ve ne değerli bir yazıt paylaşmışsınız bizimle... Okudukça ben de ''ohhh olsun'' dedim sizinle birlikte,kutluyoruym,sevgiyle kalın,saygılar..
ohh olsun demek yetmiyor bunlara burunlarını da sürtmek gerekiyor ve dükkanı tahliye etmek.. kuyruklarını kıstırıp gelebilecekleri bir dükkan bulmamaları gerek..
valla harikaydı.. kırık ayna gibiymiş... hahaahah otursun kırıklarının üzerine :)))))
valla benden de bir ooooohh.. utanır oldum hemcinslerimden yavv.. her biri apollo.. göbekliyse de öyle.. boydan kısaysa da öyle.. burun everestse de öyle.. ve hatta bencileyin kekemeyse de öyle.. tanrı'nın yarattığı en güzel yaratık o.. ama sizlerde suç.. verin dersimizi kardeşim.. ki dersler boyumuzu aşsın.. boğulalım.. 'ohh sefam olsun ' demeye bile yorulmazsınız.. kısacık ve muhteşemdi şiir.. yürekten kutlarım dostum.. sevgimle..
tebrikler teşekkürler