Ben sizden merhamet dilenmiyorum, Birazcık kalbime akınız yeter. Bir damla sevgiyle mutlu olurum, Sadece sevgiyle bakınız yeter. *************************** Bazen yağmur olur yağarım size, Bazen güneş olur doğarım size, Sıcacık kalbimle bakarım size, Birazcık sevgiyle bakınız yeter.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DAMLA SEVGİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DAMLA SEVGİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben sizden merhamet dilenmiyorum, Birazcık kalbime akınız yeter. Bir damla sevgiyle mutlu olurum, Sadece sevgiyle bakınız yeter. *************************** Bazen yağmur olur yağarım size, Bazen güneş olur doğarım size, Sıcacık kalbimle bakarım size, Birazcık sevgiyle bakınız yeter Nefis şiirnizi kutladım selam ile dost şair.
Güncel hayatımızda bazen alay edildiklerine şahit oluyoruz.Bir tutam sevgi sunmak,onları ciddiye almak çok zor olmasa gerek.Dikkat çektiği konusuyla duyarlı kalbinizde hayat bulmuş şiirinizi gönülden kutluyorum...Selam ve saygılarımla...
En güzel şey değil midir sevgi,helede onu vermek,yürekler dolusu,kucaklar dolusu,hiç te zor değil,bunu yaşayıp, yaşatana ne mutlu,tebrik lerimle öğretmenim,duyarlı yüreğinize sonsuz teşekkürler,sevgi ve saygılarımla...
Sevgili hocam ben Rehberlik ve Araştırma Merkezine çalıştım. Her çocuk sevgiyi hak eder. Ama bu çocuklar daha fazla hak ediyorlar. Her çocuğun sevgisi karşılıksızdır. Ama onlara bir damla sevgi versen karşılığını derya gibi verirler. Onların güzel gözleri, yürekleri ısıtan gülücükleri, öğretmenlerine sarılmaları bir başkadır. Onları kısa da olsa çok güzel anlatmışsınız. Saygılarımla kardeşim.
Lisaa tarafından 11/30/2010 8:08:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Birazcık kalbime akınız yeter.
Bir damla sevgiyle mutlu olurum,
Sadece sevgiyle bakınız yeter.
***************************
Bazen yağmur olur yağarım size,
Bazen güneş olur doğarım size,
Sıcacık kalbimle bakarım size,
Birazcık sevgiyle bakınız yeter
Nefis şiirnizi kutladım selam ile dost şair.