Kimi aşklarŞiirin hikayesini görmek için tıklayın 25 KASIM KADINA YÖNELİK ŞİDDETE HAYIR GÜNÜ OLARAK BELİRLENMİŞ.
Şiddet değil kadına hiçbir canlıya uygulanmamalı... Şiddet sadece darp değildir, tavır, söz ve davranışları ile bir canlıyı rahatsız etmek de şiddettir bana göre.... BİR CANLIYA UYGULANABİLECEK HER TÜRLÜ ŞİDDETE HAYIR....!
|
Sevdiği gözleriyle öper
dudaklarından sevgiliyi
en pahalı hediyesi kır çiçekleridir
tarlalardan çiçek çiçek aşk toplar elleri
öyle bir basar ki sevdasını bağrına
Dicle yanar, toprak yanar, gök yanar…
ÇOK DEĞERLİ KALEM ;
BURASI DAHA EVRENSEL OLDUĞU DÜŞÜNCESİYLE ALDIĞIM YER..YOKSA DİĞER KISIMLARDA KATILMADIĞIM DUYGU VE DÜŞÜNCE FARKLILIĞ VARDI..NASIL MI..?..GÜLMENİN LİSANI OLMADIĞI GİBİ SEVMENİN VE SEVDALANMANINDA LİSANI YERİ VE ZAMANI YOKTUR..İÇ ANADOLUDA KIYLE İÇ ASYADAKİNİN,KIZILIRMAKLA YEŞİLIRMAĞIN KENARINDA YAŞAYANLARLA NİL KENARINDA YAŞIYANLARINDA SEVMEKTEN VE SEVDALANMAKTAN YANA BİR YIĞIN ORTAK PAYDASI VARDIRDİYE DÜŞÜNÜRÜM...ONLARDA SEVDASI UĞRUNA CANLARINI FEDA EDEBİLECEK FEDAKARLIKTA DIRLAR..YANİ DEMEM O Kİ SEVGİ ; ROMEO VE JULYET NEYSE ASLIYLA KEREM, FERHATLA ŞİRİN AYNI ACI VE AMAÇ UĞRUNA BEDEL ÖDEMEDİ Mİ..MECNUN İÇİNDEKİ LEYLAYI ÇÖLLERDE AYNI HAZ VE ELEMİ YUDUMLUYARAK ARAMADI MI..TEK TARAFLI DA OLSA ZÜLEYHA YUSUFU KUYYA ATMA SEBEBİ BU DEĞİL MİYDİ..FALAN...ŞİİR MANASINDA VE DUYGULARIN AKTARILMASI ANLAMINDA ÇOK ÇOK GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM .