Devrilince tümceler, şiir karışıyor. Üniformalı imlalar çıkıyor karşına Her satırda sıkı yönetim, Her kelimede darağacı. Gözleri bağlı imgeler sorguya çekiliyor. Özneler firarda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEVRİK ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEVRİK ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"bir özneydim yalnızca devrik cümleler biriktiren çocukluğuma yerini kimsenin bilmediği eski efsaneler adasında kaç labirent çizmişti yüzüm gayri meşru ayrılıklara"
.... Devrilince tümceler, şiir karışıyor. Üniformalı imlalar çıkıyor karşına Her satırda sıkı yönetim, Her kelimede darağacı. Gözleri bağlı imgeler sorguya çekiliyor. Özneler firarda… .... Şiir kısa ve öz ve fakat tüm kelimeler binbir dert yakarışıyla konuşuyor adeta.Gönlünüze sağlık...
Devrilince tümceler, şiir karışıyor. Üniformalı imlalar çıkıyor karşına Her satırda sıkı yönetim, Her kelimede darağacı. Gözleri bağlı imgeler sorguya çekiliyor. Özneler firarda…
Hoş geldin sevgili dost Ne güzel bir şiir tam benim yazılarımı anlatmış kutlarım Sevgiler...
Merhaba Sinan, tekrar sizi aramızda görmek ne güzel.....Yüreğinize sağlık, Kaleminiz daim olsun... Benim şiirlerimde devrik cümleler var, öznelerim de zaman zaman firar ediyor, imla kurallarını da tam olarak oturtabiliyor muyum bilmiyorum, ama umarım okuyanı çok sıkmıyordur.Artık okuyanın affına sığınıyorum... Sevgiyle Kalın.......
Zekice ve güzel. Kutlarım. 3.dizede tırmalayan bir şeyvar sanki, "Her satırdı sıkı yönetim, " kalvye sürçmesi ya da harf düşmesi olabilir mi..? Her satırda sıkı yönetim, ya da Her satır sıkı yönetim, diye yorumladım ben.