Sular birikmesin yosun tutmuş yataklarda, biraz derin eşele toprağı Sabun da yok ki, mintax, ellerin derisini sıyırır, meşe külünden beter İyice köpürsün, aman diyeyim kalmasın kaplarda zıkkım olası ilaçtan eser Bol suyla durula bulaşıkları, kurutmasın kökünden akıp geçtiği ağaçları…
İyi belle; senede bir yenilenecek, haftada bir de yıkanacak çamaşırlar Kat kat dizeceksin taşın üstüne, renkliler dışta en içte de beyazlar Kaynar sudan azar azar dökeceksin, durulacak küllü su tenekede Değme kimyasallara bedeldir meşe odununun külü bu da biline…
Günahtır, haramdır yiyecek, içecekte olmayacak zerrece hile Sakın kimsenin ahını alma, bin beteri çıkar senden, mezarda bile Temkini bırakma elden ama bakma kimseye de art niyet ile Gücün yettiğince hayır işle, ancak onlar gider öbür tarafa seninle…
Öyle özledim ki canım anam sesini, bitmek bilmeyen öğütlerini Kokunu, kıt kanaat geçimimizi, sövmelerini, sevmelerini Sende, sinende huzur bulmayı, yanı başına kıvrılıp uyumayı Gene o incir ağacının gölgesinde ma-aile çay içip, yemek yemeyi Senden azar işitmeyi, bir yandan gülmeyi, gülerken ağlamayı…
Sana olduğu gibi, birine güven duymayı, öyle çok özledim ki Kendin gibi sanma herkesi aman unutma diye söylerdin ya Kimseyi küçümsemiyor ve kırmamaya çalışıyorum inan Belki de en büyük özellik bu, senden bana kalan…
Utanıp konuşamazdım ya, anlatamazdım hani derdimi, ağlardım Hiç konuşmasam diyorum, gene ağlasam, açmasam yüreğimi kimseye Olmuyor ki canım anam, bunca kelamı nerede hıfzederim konuşmazsam İnsanları oldukları gibi seviyor, sıfatlardan elbiseler giydiremiyorum Bu yüzden de, utangaç suskunluğumu bir türlü susturamıyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Utangaç suskunluğum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Utangaç suskunluğum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana olduğu gibi, birine güven duymayı, öyle çok özledim ki Kendin gibi sanma herkesi aman unutma diye söylerdin ya Kimseyi küçümsemiyor ve kırmamaya çalışıyorum inan Belki de en büyük özellik bu, senden bana kalan…
Utanıp konuşamazdım ya, anlatamazdım hani derdimi, ağlardım Hiç konuşmasam diyorum, gene ağlasam, açmasam yüreğimi kimseye Olmuyor ki canım anam, bunca kelamı nerede hıfzederim konuşmazsam İnsanları oldukları gibi seviyor, sıfatlardan elbiseler giydiremiyorum Bu yüzden de, utangaç suskunluğumu bir türlü susturamıyorum…
dizelerinin her satırını almak isterdim öyle güzel ki evet geçmişi düşündüm okurken ve yaşadım sanki yeniden kutlarım sevgi saygımla her dem
Selam, Utangaç suskunluğunla kal şairem.. Kal ki arz-ı endam etsinler sadırlardan satırlara kelamlar.. Kal ki dokunsun duygular yürek derinlerimize hüzzam makamında.. Yüreğinin sesi kalemin kelamın daim olsun güzelim.. Dua ve sevgiyle kal.. Selametle..!
Günahtır, haramdır yiyecek, içecekte olmayacak zerrece hile Sakın kimsenin ahını alma, bin beteri çıkar senden, mezarda bile Temkini bırakma elden ama bakma kimseye de art niyet ile Gücün yettiğince hayır işle, ancak onlar gider öbür tarafa seninTEBRİKLER
biz insanları oldukları gibi seviyoruz öyle kabul ediyoruz da bize sıfat giydirmek istiyorlar hep.. yakışmıyor eğreti duruyor oysa.. olduğumuz gibi sevseler bizi ya...
Gene o incir ağacının gölgesinde ma-aile çay içip, yemek yemeyi Senden azar işitmeyi, bir yandan gülmeyi, gülerken ağlamayı…
BİZİM KUŞAKTAN OLUPTA AHHH DEMEYEN VARSA PARMAK KALDIRSIN..KALDIRSIN Kİ, YA BEN ONLARDAN DEĞİLİM YADA ONLAR BUNLARI ORTAK PAYDA OLARAK YAŞAMAYANLARDANDIR DİYE DÜŞÜNDÜĞÜMÜ SÖYLESEM AYIP MI ETMİŞ OLURUM BİLMEM Kİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİ..
Muhteşem bir akış.Ne güzel kurgulanmış iç içe.Okurken sadece zaman içindeki değişim açıklanacak sandım.Sonra anne sevgisiyle yuğruldu, sonra da sadakat.Kutluyorum sizi.
eskiden çok eskiden güven vardı şimdi bu güvensizlik niye
hani derler ya bu zamanda babana bile güvenmiyceksin ben babama bile güvenmiyceksem niye yaşayayım ne anlamı kalır hayatın insanlar bu kadar kirlenemez yok şairim yok hala güzel insanlar var ben buna eminim
çok eskiye götürdü bu şiir beni dere kenarında yıkanırdı tokmakla çamaşır
Öyle özledim ki canım anam sesini, bitmek bilmeyen öğütlerini Kokunu, kıt kanaat geçimimizi, sövmelerini, sevmelerini Sende, sinende huzur bulmayı, yanı başına kıvrılıp uyumayı Gene o incir ağacının gölgesinde ma-aile çay içip, yemek yemeyi Senden azar işitmeyi, bir yandan gülmeyi, gülerken ağlamayı…
O ocak başında birde tarhana çorbası Uzun kış gecelerinde anlatılan mutlu maslları öyle çok özledim ki..... Brde gaz lambası...bence yosulluk vardı,yolsuzluk yoktu...Hp geleceğe gülümsüyorlardı.... Güzel ve anlam dolu.... Sevgi ve saygılar......
Utanıp konuşamazdım ya, anlatamazdım hani derdimi, ağlardım Hiç konuşmasam diyorum, gene ağlasam, açmasam yüreğimi kimseye Olmuyor ki canım anam, bunca kelamı nerede hıfzederim konuşmazsam İnsanları oldukları gibi seviyor, sıfatlardan elbiseler giydiremiyorum Bu yüzden de, utangaç suskunluğumu bir türlü susturamıyorum…
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Kendin gibi sanma herkesi aman unutma diye söylerdin ya
Kimseyi küçümsemiyor ve kırmamaya çalışıyorum inan
Belki de en büyük özellik bu, senden bana kalan…
Utanıp konuşamazdım ya, anlatamazdım hani derdimi, ağlardım
Hiç konuşmasam diyorum, gene ağlasam, açmasam yüreğimi kimseye
Olmuyor ki canım anam, bunca kelamı nerede hıfzederim konuşmazsam
İnsanları oldukları gibi seviyor, sıfatlardan elbiseler giydiremiyorum
Bu yüzden de, utangaç suskunluğumu bir türlü susturamıyorum…
dizelerinin her satırını almak isterdim öyle güzel ki
evet geçmişi düşündüm okurken ve yaşadım sanki yeniden
kutlarım sevgi saygımla her dem