(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hakikatin hakkı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hakikatin hakkı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zerreme de Ahmet Bektaş Beyefendiye de teşekkür ediyorum, önünüzde saygıyla eğiliyorum. bizede öğretin n'olur böyle tatlı tatlı amacına ulaşsın gayretlerimiz. körler sağırlar durumuna düşmeyelim inş.
Sizlere en derin sevgi saygı ve hürmetlerimi kucak dolusu muhabbetlerimi sunuyorum kabul buyurun inş. :)
Şiirlerin altında yapılacak düzeltmeler kişinin doğruları öğrenmesi açısından gerekli bence bundan kırılmak kendini kusursuz sananların varlığını gösrerir Ve kusursuz kimse yoktur hayatta.
Kısa ve öz anlatmış kaleminiz Beğenerek okudum kutlarım. Saygılar…
ve hakikaten cekinir oldum.. hakikatin hakki icin insanlar bunu kopleks haline getirmeseler... bence ; bir yanlisini yazarsaniz bir insanin siirinin altina siz o kisiye iyilik yapmis olursunuz... ve diger okuyanlar da orada o yanlisi görüp bir sekil dogruyu ögrenir .
ben iyi niyetimle bunu bazen özeline de yazsam siir altina da yazdigi olurdu...özeline yazsaniiz daha iyi olur demisti bir arkadasim..
ama simdi iste burada; " seni mi kiracagim.." yanlislarina da güzel deyiveririm demiyor mu burada insanlar...
cok sey yazmak isterdim bu konuda ama yeri degil...
“Doğru” deyiverirdim, yanlışlarına…
Olmasaydı hakikatin hakkı.
HOCAM HARİKASINIZ... ŞİİR DEMİŞ DİYECEĞİNİ. SAĞLICAKLA.