(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİM SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİM SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
savaş alanı ruhum, yangın yeri gönlüm, beş para etmez aklımla sevdim seni.
vicdanım mı beni süründüren, yoksa sen mi? ya da seni silemeyen ben mi? süpersin canım benim kısa ama fırtına koparan dizelerdi harikasın tebrikler sayğılar canım benim .
sizi burda görmek ne güzel hocam...bende sizi takip ediyorum,fakat sizde dahil olmak üzere bir kaç kişiye beğendim yazısı bile bırakamıyorum. çok teşekkür ederim bu değerli yoruma. saygılar.
Hayallerinizi kullanmaz ve geliştirmezseniz büyük duygular körelir.
Artık bütün duyguları "aşk" adı altında değerlendiriyoruz. Marx`ın "Katı oian her şey buharlaşıyor" diye bir sözü vardır. Gerçekten hayatımız buharlaşıyor. insanlar artık birbirlerine değer vermiyorlar, insan ilişkileri, özne ilişkileri olmaktan çıkıyor ve nesne ilişkileri haline geliyor. Sevgi, sadakat, bağlılık ve vefa gibi duygular yerini gündelik ilişkilere bıraktı. Bu da beraberinde yalnızlık ve güvensizliği getiriyor. Aşkı yok ettiler. Çünkü her şey çok kolay yaşanıyor ve tüketiliyor!..
Biz; güzelliğe dair ne varsa ellerimizle heba ettik... Bir aşk için heba ettik ömrümüzü... Dediği gibi şairin- “Hep yüzünle seviştik, tersinin hatırı kaldı...”
Lekesiz, samimi ve mütemadi bir iştahla okuduğum şiirinizden ötrü tebrik ederim... (SAYGIYLA SELAMLIYORUM...)
bu güzel ziyaret ve yorumunuz için çok teşekkür ederim,sağolun. yazdıklarınızda yerden göğe haklısınız,artık her şey çarklılarda büyük bir hızla dönüyor ve kayboluyor. saygılar.
sen akıllı kadınsın şairem akılla sevilseydi muhakeme eder sevilmeyecek kişiyi asla sevmezdin.sevmek gönül işidir ve gönlün hiç aklı yoktur olsaydı gönül ota da konar ....(bip) denilmezdi.güzel şiirinizi kutlarım saygılar.
hahahahaha aslan abim benim,bizi nasılda düşünürmüş.merak etmeyin normal hayatımızda ateş kes uygulandı zaten.:) ama kalem uslu durmuyor. sevgiler kucak dolusu bizden size.
savaş alanı ruhum, yangın yeri gönlüm, beş para etmez aklımla sevdim seni.
vicdanım mı beni süründüren, yoksa sen mi? ya da seni silemeyen ben mi? ********************************* TEBRİK EDİYORUM ŞAİR ARKADAŞIM, HER ŞİİRİNİZ BİR ÖNCEKİNDEN DAHA GÜZEL İNANIN...İİİRDE ÖLÜMSÜZLEŞMENİN YOLUNDASINIZ DİYORUM VE LÜTFEN ABARTTIĞIMI SANMAYIN..BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM. MUSTAFA EROL
cesurca yazılmış,kendine güvenen bir şiir,kaleminiz daim olsun,saygılar...