(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜN YAKAMIZDAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜN YAKAMIZDAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çünkü her çocuk büyür... ve bu dünyayı da bu hale getiren o zamane çocukları...
bu arada bu okuduğum kaçıncı şiiriniz bilyorum ama her şiiriniz bir şiir yaratıyor bende... yorum yazmaya başlayınca... belki de ilerleyen zamanlarda bunlar şiir olur sayfamda...
Şiir yazan önce hayata duruşunu göstermeli her ne görüşte olursa olsun Ve sonra insanlığa hep birlikte yürüyebilmeliyiz "Heceyi bırakmak yok hece de yazmalısınız" Saygılar saadet hanım
Bu ilgiler, hepsi sahte çıkarcı bir dünya işleri güçleri kendi menfaatleri seni beni bizi ülkemizi düşünen mi var onlar emperyalizmin çelik dişleri o çarkları Atatürk kırmıştı şimdi bir Atatürk olmadığına göre bizimle uğraşıyorlar, fakat nafile bu muhteşem millet özünden asla taviz veremez, şiirin anlamlı ve güzeldi, Saadet hanım kutluyorum şairemizi puanım tam. Yunus diyarından selamlar.
Öncelikle Düşüncelerinize katılmamak elde değil.Güzel bir anlatım tarzı ile yazmış olduğunuz Etkileyici şiiriniz için sizi kutlarım Tanımıyorum da “izm”le biten hiçbir ideolojinizi “cı-ci-cu-çü-“, ”mış-miş-muş”larınızı da… olmayan Günle mutlu yarınlar sizinle olsun
izm ler getirdi zaten guzelim ulkemizi bu hale cok istedigimiz cocuklarimiz gulmeye hasret neredeyse, hocam yureginize saglik samimiydi dizeler. saygilarimla
kene ve her türlü haşaretde istenmez ama bir türlü düşmüyorlar üstümüzden senin bahsettiklerin ver onlar bunlar şunlar bitten pireden beter bir dadandılar mı kanımızı emmeden bırakmıyorlar yakamızı şuna yanarım o olduk bu bilindik ama insan olamadık da geçti seneler katları dost şair benim için doğru tespitli hoş bir şiirdi sevgilelre
-keneleşmiş yaka biti- düşürebilene aşkolsun....:) ahh kanar durur yaralarımız ..ahh toplumsal hastalıklarımız ...:( harikasın bi tanesi gönlüne kalemine sağlık...iyi ki varsın iyi ki yazıyorsun... sevgim saygım her daim tebriklerimle....
çok yerinde bir haykırıştı gönlünüze sağlık nedir gerçekten bunlar değilmi tefrikaya favetiye çıkaran ne kadar izmler o kadar bölünme...Öze dönmek gerek...Selam ve saygılarımla.
Tabi ki benim görüşüm; bulunduğumuz eşikte yeni devrin filozofu olmayacağı, olamayacağı için her şey aynamıza yarım düşmek durumunda. Bu denli bilgi yoğunluğu içerisinde isteristamaz herşeyin ancak bir yanağını öpebileceğiz, öpür yanağından öpmeye ömrümüz kifayet etmeyecek. Her düşünce bir ihtiyacın ürnüdür hoşumuza gitmesede. Kullanmakta olduğumuz dünyadan elimizde kalanların topyekun bu düşüncelerin ürünü olduğunu unutmadan...
Ancak iyinin ve güzelin başat olmasını dileğebiliyoruz, ötesi Allah Kerim...
Yeni bir dünya istiyorum Yalnızca çocukların olan O çocukların ki, Elleri ellerimde Gözleri gözlerimde Ve gözlerimiz Masmavi gökyüzünde… .................. çocuklar ve yeşiller bi de çiçekler olsun o dünyada... sevgimle saadet hanım...
Merhaba dost yüreğine sağlık şair güzel anlatım etkileycı duygu yoğun mesaj fefkale açık ve net ;dünyayı gasp edenlere ders olacak nitelikte siyasetçilere iyi bir mesaj,sermaye de kulak versin bu sese ....Kutladım selam ve sevgimle ....
anlatamadın desem ayıp
çünkü
her çocuk büyür...
ve bu dünyayı da bu hale getiren
o zamane çocukları...
bu arada bu okuduğum kaçıncı şiiriniz bilyorum ama
her şiiriniz
bir şiir yaratıyor bende...
yorum yazmaya başlayınca...
belki de ilerleyen zamanlarda bunlar şiir olur sayfamda...