Bana göre yaşanamamışlar ve çokça da hayâl ürünü, Sana göre davetkâr olurmuş şiirler, Merak ederdim, şairler şiirlerine benzer mi diye, Kimini gördük, tanıdık, saygı duyduk, el aldık, usta dedik, Sen de öyle, ne bir fazla, ne bir noksan, herkes gibi bir ademsin Adam gibi de adamdın üstelik...
Sen demiştin, kimi zaman çekilmez birisin Kimi zaman bir melek kadar uysalken Kimi zamanşeytana pabucunu ters giydirirsin Velhasıl bütün kahrın ve sitemin riyasız Onun içindir sana kızamayışım…
Velhasıl; Yüreğimizde bir kere açan çiçek, bir daha asla solmaz, Çiçeklerimize böcek konmasına, bir kez izin veririz tekrarı olmaz, Ne birine yaranmaktır amacımız, ne de yaslanmaktan geçer yolumuz, Biz; biz gibi …Bizim gibi severiz Usta...!
İnsan severiz… İnsanı severiz… İnsan gibi severiz… Şiir; sevmekse, sevdaysa, aşksa eğer, hepsini yazarız…! Seçmeyiz şiirlerde, şu erkân şu da efrat, Amaç şiir yazmaksa, gerisi teferruat.…!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gerisi tefrruat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gerisi tefrruat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiri okurken aklıma yaşadığım bir olay geldi; ankara etkinlikleri için afiş asacağım kızılayda vergisini ödemiş gerekli izinleri almışım gönül rahtlılığıyla zabıta notkasına gittim. elinde telsiz cello bello bir adam;bir türlü laf anlamıyor...yavaş yavaş asabım bozulmaya başladı bak,anlamıyorsun.dedim yüzüme baktı dik dik olmaz kardeşim dedim... müdürün akrabam,diğer müdür arkadaşım desem ayıp olur diye düşündüm..utana sıkıla "ben şairim" dedim gülerek.. beni aşağıdan yukarıya doğru şöööyle bir süzdü..kılığıma kıyafetime baktı - ya git işine be adam..sen hep şair olsan ne olur" dedi.. öfkem geçmiş gülmeye başlamıştım...iki saat sonra müdür asın deyince kendi elleriyle astı afişi ve ben teşekkür ederek ayrılacakken mahcup bir eda ile geldi kulağıma eğildi - kusura bakma kardaş..ama sen hiç şaire benzemiyorsun ki...
İki gün sonra telefonda falan konuşupta hiç karşılaşmadığım bir dostum ankaraya gelmişti.haberleştik ve buluştuk... - yahu o şair sen olamazsın..paspal,bakımsız bir adam..seni deşifre edeyimde o güzel şiirleri yazan şairi bir görsünler,karızması bir çizilsin dedi...nasıl gülmüştüm..
Biz anadoluyuz derken biraz da biz böyle severiz içimizdeki gibi yalın sade ve abartısız...yüreğimize konan sevgi hamurunun mayası öyle güçlü ki hiç bir yerde olduğumuzdan başka görünmeyiz...
şiirin anımsattıkları bunlardı sitemleri de vardı ama onlara bakacak ve dert edecek kadar ehemmiyetli görmedim alınacak dersler alınmıştı zaten..sevgiler saygılar
Biz Anadoluluyuz Usta…! Yüreğimizde bir kere açan çiçek, bir daha asla solmaz Çiçeklerimize böcek konmasına, bir kez izin veririz tekrarı olmaz Ne birine yaranmaktır amacımız, ne de yaslanmaktan geçer yolumuz Biz; biz gibi …Bizim gibi severiz Usta... İnsan severiz… İnsanı severiz… İnsan gibi severiz… Şiir; sevmekse, sevdaysa, aşksa eğer, hepsini yazarız…! Seçmeyiz şiirlerde, şu erkân şu da efrat Amaç şiir yazmaksa, gerisi teferruat…
muhteşem selamlar çok güzel şiir kutlarım sizi selamlar
Çiçeklerimize böcek konmasına, bir kez izin veririz tekrarı olmaz Ne birine yaranmaktır amacımız, ne de yamanmaktan geçer yolumuz
.........Anadolu gibi şiir usata kalem.. Güzel yoruma gerek yok...şiir kendini yorumlamış Aynı yolda yalnızda olsan ,yürümeye devam et usta.. Sevgi ve saygılar.
ankara etkinlikleri için afiş asacağım kızılayda
vergisini ödemiş gerekli izinleri almışım gönül rahtlılığıyla zabıta notkasına gittim.
elinde telsiz cello bello bir adam;bir türlü laf anlamıyor...yavaş yavaş asabım bozulmaya başladı
bak,anlamıyorsun.dedim
yüzüme baktı dik dik
olmaz kardeşim dedim...
müdürün akrabam,diğer müdür arkadaşım desem ayıp olur diye düşündüm..utana sıkıla "ben şairim" dedim gülerek..
beni aşağıdan yukarıya doğru şöööyle bir süzdü..kılığıma kıyafetime baktı
- ya git işine be adam..sen hep şair olsan ne olur" dedi..
öfkem geçmiş gülmeye başlamıştım...iki saat sonra müdür asın deyince kendi elleriyle astı afişi ve ben teşekkür ederek ayrılacakken mahcup bir eda ile geldi kulağıma eğildi
- kusura bakma kardaş..ama sen hiç şaire benzemiyorsun ki...
İki gün sonra telefonda falan konuşupta hiç karşılaşmadığım bir dostum ankaraya gelmişti.haberleştik ve buluştuk...
- yahu o şair sen olamazsın..paspal,bakımsız bir adam..seni deşifre edeyimde o güzel şiirleri yazan şairi bir görsünler,karızması bir çizilsin dedi...nasıl gülmüştüm..
Biz anadoluyuz derken biraz da biz böyle severiz
içimizdeki gibi yalın sade ve abartısız...yüreğimize konan sevgi hamurunun mayası öyle güçlü ki hiç bir yerde olduğumuzdan başka görünmeyiz...
şiirin anımsattıkları bunlardı
sitemleri de vardı ama onlara bakacak ve dert edecek kadar ehemmiyetli görmedim
alınacak dersler alınmıştı zaten..sevgiler saygılar