bak işte orda kim tutar seni koçum koş ve çoş vesveseleriyle başının etini yiyen çığırkanlığı susmak bilmeyen bir nefs.. nefse köle olmuş bir ben yada sen.. dalıp giden ufuklara bakışlar koca bir gemi gibi hisseden benlik geçmez aklından sendelemek batmayı düşünmez bile... kurar hayalleri zaptedmeye ışıltılı sahilleri.. daha bi çoşku dolar yüreğin kabaran yelkenler gibi hızın az sanarsın yüklenirsin çarklara yaklaştıkça parıltılara mesafeler azala gelir uzatsan elini tutacak gibi ama,,fakat,, lakin... bir türlü kavuşamaz benliğin hayallerin asılı kalır gökyüzünde uzattıkça elini hırsla azalan mesafeler bitmez kaybolur düşünmeler akla gerek yoktur artık gözü dönmüşce son bir defa daha asılırsın çarklara bir daha bir daha.. ama nafile geri dönüp bakarsın aldığın arpa boyu bir yol kararsız kalırsın azalır çoşku dönemezsin geri girdabın o anlardır senin gözünü bürüyen hırs kayboldukça farkına varırsın yavaş yavaş ceviz kabuğu olduğunun okyanus gibi hayatın ortasında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.