(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kutlarım sizi Sayın Çemalettin bey ve Sayın Durdu bey Çok güzel bir şiir okudum kaleminizden ve anlamlıydı güzel eseriniz,başarılarınız daim olsun . Saygılarımla...
Mehmet Çobanoğlu tarafından 11/8/2010 11:04:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her iki değerli üstadı terbik ederim çok güzel bir anlatım olmuş ve Durak abinin yorumu dahada güzel kılmış şiiri. Güzelliklerin üçü bir arada olunca şiirin okumasına dinlemesine doyum olmuyor saygı ve muhabbetle selamladım değerli kardeşim.
Her iki değerli ozanı canı gönülden kutluyorum başarılar diliyorum
----------Okuyalım yazalım ----------Dost izınde gezelim --------- Kalbe sevgi çizelim ----------Gönüller birhoş olsun -----İki ozanada saygı ve selamlar
merhaba efendim bu iki güzel yüreği alkışlıyorum çok güzel bir atışma olmuş zevkle okudum ve dinledim efendim yüreğiniz var olsun sevgi ile kalın hoşçakalın
Elinize ve dilinize sağlık ne güzel şeyler yazmışsınız,bütün kalpler böyle yazsa sevgi gülleri açar her tarafta,etrafa kokular saçar.selam ve dua ile..
Durdu der ki can ile, İlim ile fen ile, İman ile din ile, Güzel güzel yazalım…….…..Durdu Şahin
Cemalettin ayları, Nehirleri çayları, Yağız atı, tayları, Güzel güzel yazalım………..Cemalettin Gürpınar...dostlar şakımış güzellikte kutlarım sevgi ve saygı ile...
Çok güzel olmuş.İki bülbül şakır gördüm şiirde. Çok hoşuma gitti. Ne kadar samimi duygular ve fikirler, okuyunca bunu anlamamak mümkün değil. Bana çok tatlı geldi. Bülbülün birini tanımıyorum, ama ona benden selamlar.
çok güzel cnım hocam siz ve değerli durdu şahin kardeşime sonsuz saygı ve sevgiler.tebrik ederim...çok hoş,kaleminiz zaten güzel yazıyor hocam....durdu şahin kardeşim de çok güzel yazıyor,,kalemleriniz daim olsun gerçekten çok güzel bir düet...
Benim genç kalemim, şairim, yazarım canım ciğerim, şiire yaptığın o çok güzel yorumun ve muazzm yaklaşımna candan teşekkür ederim. Benim Serhatımda çok güzel yazıyor. Onun değrli kalemini de kularım... Sevgiler, saygılar, selamlar... DOST VE KARDEŞ KALEM... BİRİZ BERABERİZ...
ZATEN GÜZEL YAZIYORSUNUZ HOCAM ,ZATEN GÜZEL YAZIYORSUNUZ ..OKTAY ABİNİN DEDİĞİ GİBİ... İKİ GÜZEL İNSAN ..NE GÜZEL BİT DUET..SAYGILARIM ALACANIN MEDARI İFTİHARLARINA
Saygılarımla...
Mehmet Çobanoğlu tarafından 11/8/2010 11:04:31 PM zamanında düzenlenmiştir.