(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK-I SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK-I SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılarımla kutluyorum sizi Cemalettin bey ve güzel şiriniz sayın dostum o sıcak yüreğindeki his öyle güzel işlemiş sinki dizeleri kucaklamış ve sözler etkileyciydi . Çok manidar ve akıcı bir şiirdi.Fotoğraf ise çok ama çok güzel ,manzara etkileyci...kaleminiz var olsun,sevgiyle Saygılarımla
Bu Hakk' a yakınlığın en güzel örneklerini dönem şairlerinden inanıyorum ki en iyi verenlerdensiniz . Tebrik ederim abicim harikaydı . Tebrikler , Selamlar ve Sevgiler
Sevgili kardeşim ne güzel yazmışsın böyle bana "Her zaman sayfanda olmaya çalışıcam Sevgiler ve Saygılar abiim " buna çok sevindim vala sayfamda seni göremezsem çok üzülürüm.
ABİM CANIM SAYFAMA HOŞ GELDİN NE ŞİRİSİN BÖYLE NE TATLI GÜLÜYOSUN VALLA HARİKASIN MUHABBET SAÇIYOSUN.
ALLAH SENİ O GÜZEL GÜLMEKTEN MUHABBETTEN GERİ KOYMASIN. SAYFAMDAN DA EKSİK ETMESİN. NE OLUR SAYFALARIMA YORUM BIRAKSAN... ZAMAN ZAMAN SENİN RESMİNE BAKINCA BENED GÜLÜYOM YAV...
ALLAH BİLİR HEP BÖYLESİNDİR NE MUTLU SENİ YAKINDAN TANIYIP SOPET EDENLER... HAYAT NEŞELİ GEÇERDİR.
ŞİİRİME YAPTIĞIN O GÜZEL YORUMUN TEŞEKKÜR EDRİM. SEVGİLER, SELAMLAR, SAYGILAR.
Değerli dost sayfanızdan güzel bir şiir okuma fırsatı buldum. Sizi canı gönülden kutlarım. Yorumla daha güzel omuş ses veren dostu da ayrıca tebrik ederim. Daha nice güzel eserlerinizi okumak dileği ile saygı ve selamlar.
ESATAĞFURULLAH ABLACIĞIM ÇAK SAĞOLUN. BEN SİZİN ŞİİRLERİNİ HEP TAKİP EDERİM. YORUMUN TAŞEKKEÜR EDRİM. SAYFAMA ŞEREF VERDİNİZ. ALLAH RAZI OLSUN. SELAMLAR, SAYGILAR, SEVGİLAR...
insan güzelliği de çirkinliği de kendi buluyor,yüce Allah ne nimetlerle donatmış çevremizi ama biz nelerle uğraşıyoruz şu kısacık dünyada... harika dile gelmiş dünyanın nimetleri ve insana huzur önerileri...tebrikler selamlar...
Ne varsa hep zatın Sıfatı, Varlığın delili çok katı, Gözlerin gördüğü nesneler, Hep varlığının hakikat-ı, *********************** Görülen nesneler, hayatın gerçekleri... Değiştirilemez Allah'ın, lâyık gördüğü sıfatlar. Anlam yüklü nefis bir şiirdi efendim. Takdirlerime!
merhaba efendim sayfanızda çok güzel bir şiir dinledin ve okudum efendim yüreğiniiz var olsun güzel mevlamın nimetleri sayısız güzellikte efendim kutlarım sevgii le kalın hoşçakalın
Yüce Mevla her şeye bir güzellik vermiş yeter ki hissedebilelim ve görelim, işte yaşamanın sırrıda burda bunu anlayabilenlere ne mutlu şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Bak her taraf olmuş gülistan, Bereket dolu bahçe, bostan, Ye iç dolaş eğlen de kul ol, Verdi sana hepsini Rahman.
Cihan, ziynet eşya döşeli, Gezersin neşeli neşeli, Rengârenk nebatat doldurdu, Şu toprağı insan deşeli.
Ne varsa hep zatın Sıfatı, Varlığın delili çok katı, Gözlerin gördüğü nesneler, Hep varlığının hakikat-ı,
İstersen Hakk’ı insana bak, Sırrı gör ve benliğini yak, Kitapta var metâ sandığın, Şimşek misali zihnine çak.
Güzellikleri gönlüne ör, Hak insanın simasında gör, Kendine sıfatlar eyledi Nedendir burhan kendine sor.
Cemal çevreyi görmez misin? Hiç sen kemale ermez misin? Kaplamış benliğini sevda, Nazarda sen hak görmez misin?
Yüreğinize sağlık hocam,Yüce ALLAH'ın nimetlerini saymakla bitiremeyiz,biz nankör kullarına sayısız nimetler verdi,selam ve dua ile..ALLAH razı olsun..
Cemal çevreyi görmez misin? Hiç sen kemale ermez misin? Kaplamış benliğini sevda, Nazarda sen hak görmez misin?
Gönlünüze sağlık üstadım, duygularınızın sesi dizelere çok güzel yansımış, Halil Beyin yorumuyla anlam bütünleşmiş, her iki arkdaşı da yürekten kutlarım, yüreklerinize, emeklerinize sağlık... Sağlıkla, sevgiyle, huzurla kalınız...
ŞİMDİ DİNLEDİM ŞİİRİ ÇOK ÇOK GÜZEL HOCAM,O GÜZEL SESİ İLE YORUMA YORUM KATAN HALİLL GÜLŞEN HOCAMI DA YÜREKTEN KUTLUYORUM,ALLAH,SESİNİ SAĞLIĞINI DAİM ETSİN İNŞALLAH,SAYGILAR,SEVGİLER.....VESSELAM
şiiriniz gerçek anlamda şiir.
saygimle.