Okuduğunuz şiir 19.10.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
İBRAHİM SADRİ
Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman
Dilimde sabah keyfiyle yeni bir umut türküsü Kar yağmış dağlara, bozulmamış ütüsü Rahvan atlar gibi ırgalanan gökyüzü Gözlerimi kamaştırsa da geleceğim sana Şimdilik bağlayıcı bir takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
Ay, şafağa yakın bir mum gibi erimeden Dağlar çivilendikleri yerde çürümeden Bebekler hayta hayta yürümeden Geleceğim diyorum, geleceğim sana Ne olur kesin bir takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
Beklesen de olur, beklemesen de Ben bir gök kuruşum sırmalı kesende Gecesi uzun süren karlar-buzlar ülkesinde Hangi ses yürekten çağırır beni sana Geleceğim diyorum, takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
Bu şiir böyle doğarken dost elin elimdeydi Sen bir zümrüd-ü ankaydın, elim tüylerine deydi Sevda duvarını aştım, sendeki bu tılsım neydi? Başka bir gezegende de olsan dönüşüm hep sana Kesin bir gün belirtemem, ne olur takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
Eski dikişler sökülür de kanama başlarsa yeniden Yaralarıma en acı tütünleri basacağım ben Yeter ki bir çağır beni çiçeklendiğin yerden Gemileri yaksalar da geleceğim sana On iki ayın birisinde, kesin takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
Bak işte, notalar karıştı, ezgiler muhalif Hava kurşun gibi ağır, yağmursa arsız Ey benim alfabemdeki kadim Elif Ne güzellik, ne de tat var baharsız Güzellikleri yaşamak için geleceğim sana Geleceğim diyorum, biraz mühlet tanı bana -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
Ihlamurlar çiçek açtığı zaman Ben güneş gibi gireceğim her dar kapıdan Kimseye uğramam ben sana uğramadan Kavlime sâdığım, sâdığım sana Takvim sorup hudut çizdirme bana Ben sana çiçeklerle geleceğim -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahttin hocam sizi görmek ve yakından tanımak çok güzeldi.Sizinle inşallah başka bir platforumda beraber olmak dileğiyle sağlıklı ve uzun ömürler.Saygılar...
Büyük Usta'ya saygılar. Sitemizde olması bizler için büyük bir gurur vesilesi. İçten, yürekten bir hoş geldiniz diyorum. Ancak şunu da söylemeliyim. Büyük ustaların şiirlerini sitemize aktarırken biraz daha dikkat etmek gerekir. Eğer ben yanlış bilmiyorsam, bu şiirde orijinalinde olmayan üç hata var. Alıntılamada yapılan hatalar sanırım. Üçüncü bentteki; "Hangi ses yürekten çağırır beni sana" dizesi, " Hangi ses yürekten çağırırsa beni sana" olmalıydı.
Yine üçüncü bentte "ıhlamur" tekil olarak kullanılmış. Beşinci bente de öyle. Oysa orijinali çoğul biliyorum. Yanlış mı hatırlıyorum, yoksa yanlış mı alıntılandı?
Saygılarımla.
Makman tarafından 10/21/2010 3:14:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
En çok okuduğum ve dinlediğim, dolayısıyla da artık ezberlediğim bir şiir... Her haziran ayında ıhlamur çiçeklerine buruk bir iç çekişle bakıp dururum bu şiir sayesinde...Özlemenin çaresizliğiyle, kavuşmanın hayaliyle, "keşke" yakarılarıyla mırıldanırım dizeleri.... Sizi burada görmek onur bizim için Sayın hocam....
"Ey yiğit yüreğimin en mukaddes cevşeni, Yılanlı kuyulardan artık çek çıkar beni! ..." diyen bir ustaya ne yazılır bilemiyorum, affedin şaşkınlığımı... Varolun hocam, günümün sürprizi oldunuz...Saygılarımla....
İşte eskimeyecek sürekli okunabilecek nadide bir eser.Başka yorumcuların sesinden dinlemiştim ama gerçekten İbrahim Sadri Bey çok güzel seslendirmiş.Değerli büyüğümüzü bu sitede görmek ne güzel.Saygımla...
Büyük bir hafıza Şiirimizin yaşayan engin çınarlaından biri dolunaylı günlerden beri zevkla okuduğum isim sizi bu sayfalarda görmek tarifsizi bir keyif Allah uzun ömürler versin
Öncelikle Edebiyat defteri ailesine hoş geldiniz. Aramıza hoş geldiniz. Ne güzel bir şiirle geldiniz. Bu güzel eserinizi içtenlikle kutlarım. insanın dinledikçe dinleyesi geliyor. Şiir insanı müthiş dinlendiriyor.
Amerika'dan bir arkadaşım göndermişti bu şiiri bana.İspanyol müziği ile,fon yapılmıştı.Ve kaynağı belli değil denilmişti.Defalarca okudum,ezgi eşliğinde.Böyle bir şiir yazılabilirmiydi,yahutta yakın olanı.Aynı ülkede nefes almamız bile benim için onur verici.Suruç ovasının,alazları değmiş yüreğinize.Hiç sönmesin.Saygılarımı iletirim.
Benim şiirim diyeceğim şairini saygıyla selamlayarak. Gönlüme hükmeden, içimin sesi şiir. Öyle güzel yazılmışki. Öyle güzel seslenmişki uzaktan gönül yoldaşına...Öyle derinden yüklenmişki kelimeler sevdaya ve öyle anlamlı, öyle duygu dolu bir şiirki ne desem az gelir. Dinlerken içim titrer..Okurken gözlerim sevgi sağanağına tutulur....
Evet bu şiir beni bir masal ülkesinden alıp götürüyor sevdalar diyarına. Her tarafımda ıhlamur çiçejkleri ile... Her tarafım sevgi ve hasret kokuları ile şiirde kaldım..Sanki yerim o satırların birinin arasında gibi....
İyi ki yazdınız bu şiiri. Değerli yüreğinize sonsuz saygı ve sevgiler..Ben daha gidip gelip bu şiire çok yürek sesimi eklerim.))
Edebiyat defteri ailesine hoşgeldiniz efendim... yıllar önce bir mecliste bulunmuş sizinle şiir sulumanın şerefine nail olmuştum.. dün burada BAHATTİN KARAKOÇ ismini görünce heyecanlandım,emin olamadım bizi yanıltıyorlar mı diye korkuya kapıldım... ancak bugün teyit ettirince rahatladım..
yılların eskitemediği koca usta...Abdurrahim ağabeyimle çok yakın oldum bire bir çok yakınında bulunmuş biri olarak sizinde çok kıymetli şiirlerinizi okuma fırsatını buldum..bu konuda kendimi çok şanslı hissediyorum..
burası bir aile sitesi...hiç yalnız olmayacaksınız size hoş geldniz diyor saygıyla ellerinizden öpüyorum...
böyle bir şiir nasıl yazılabilir hep düşünmüşümdür..bu ne güzel anlatım, bu ne güzel ifade,nasıl bir sevgi ve inanç..en içten duygularımla hoş geldiniz hocam..
Bin bir kelime dizsem de peş peşe, Bilmediğim alfabeleri dizsem üst üste, Süslesem kelimeleri giyilmemiş gelinlikle, Aşk tan kavrulsa yüreğim gündüz gece, İfade edemez bu güzelliği bin ömürde..!
Kendi başıma düşündüğümde çok defa yorumladım bu şiiri, yeri geldi gelecek olan insana takvim biçtim bu şiiri, yeri geldi varacağım menzile tarih attım bu şiiri. Bize beklemeyi öğreten üstada saygılarımla.
Böylesi güçlü şairlerle ve unutulmaz şiirlerle aynı ortamı paylaşmak bambaşka bir güzellik ve ayrıcalık.Değerli hocamıza hoşgeldin diyor,sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Daha öncede ziyaret edip onur duyduğumu, memnuniyetimi bildirmiştim. Ancak yöneticimizin düştüğü not ile bir ışık görünüyor sanırım ufukta. Ünlü şairlerimiz, unutamadığımız ve yaşatılması gereken değerli ustalarımızın eserleri için bir köşe ihtiyacı doğdu ve bunun müjdesi var sanırım. Aksi halde üstadların bu şekilde şiirleri seçkide göründüğünde bir ironi yaşanıyor. Bir çok sayfada görülen okuyucu ve yorum sayısı almaması eminim okunmadığından değil, ustalığı zaten kanıtlanmış bir isim olmasındandır.
İnşallah usta sanatçılarımız için bir köşe hazırlanır, şiirlerini seslendiren sitemizden de başka kişiler olur, farklı paylaşımlar, çalışmalar imkanı doğar. Üyeler bundan sonra şiir yazmasın anlamına gelmiyordur bu,
Ama eserlerine hızlı ulaşım için bir köşeleri olabilir. Biz büyüklerine saygıyı bırakmamış (çok şükür) bir milletiz, hem yaşından hem ustalığından dolayı zaten eleştiri yorumu almayacaktır. Sitemizin bir ihtiyacının da ortaya çıkmasına vesile olmuştur bu durum. Yönetime çalışmalarında başarılar dilerim, birçok değerli isimlerimiz de var, onlara da ulaşmak böyle bir ünlü ustalar köşeyle mümkün olacaktır inşallah. Tekrar okumak büyük zevkti, saygılarla
Hilmi Bey, sanırım acele bir okuma oldu, yorumumda istek talep diye bir şey yok. Zaten site sahibi bilir böyle bir bölüm açıp açmayacağını. Ansızın notunu görünce bu nedenle yazdım yeniden. Çünkü okunmasını, görülmesini sağlamak için ana sayfaya aldık demiş. Bunu ben böyle bir ustalar için bölüm yapılma düşüncesi oluşuyor herhalde diye yorumladım.
Eğer ben onun not düştüğü yorumu yanlış anladıysam o zaman kusura bakmasın. Böyle bir talebim filan yok hiç kimseden, kendilerinin böyle düşüncesi var diye yorumladım ben. Talep ve istekte bulunduğum zaman sayfamda kullanıyorum zaten, ansızın da şahit buna. Bazı öneriler yolladığım ve cevabını aldığım oldu.
Ustaya sonsuz saygımı ifade ettiğim her iki yorumumda da başka anlam çıkarmazsınız inşallah. Yani başka nasıl ifade edilir ki, önümde klavye var ve düşüncelerimi yazıyorum. Bir ard niyet olması mümkün değil ancak cümlelerim net oluyor benim. Lafı yumuşatıp yumuşatıp sunamıyorum galiba. Ustamıza ve eserlerine saygımı, takdirlerimi iki yorumda da belirttim. Çünkü ben bu değerli ustalarımızın eserlerini yutuyorum her an.
Söylediklerim, yazdığım yorum gerçekleri ifade ediyor. Bazıları bunları söyleyecek hocam hatta mutlaka söylemeli. Burada bir ironi var. Birisi doğruyu söyler ama kabak yine onun başına patlar, bu iş hep böyle oldu ve değişmiyor. Benim başım yarıldıkça güçleniyor, bu yaşıma kadar çalıştım çabaladım, okudum, araştırdım. Öğrendiğim tek şey Allahuekber Selam ve saygılar
Bu benim ikinci yorumum yalnızca bu ihtiyacı vurgulamak içindi. Ve yine ilk yorumumdaki gibi
duyduğum onuru tekrar vurguladım.
Böyle bir ihtiyacın olduğunu göstermesi açısından çok iyi olduğunu söyledim. Farklı bir şey söylemiyorum.
Bazen bir şey olur, çok daha iyi bir olaya vesiledir, dilimden hiç düşürmediğim gibi "Her işte bir hayır vardır"
Yine çok hayırlı bir işe yol açılacağından eminim, tesadüf değil, tevafuktur bildiğiniz gibi.
Kendisi olmasa bile mutlaka bir temsilcisidir, yorumda da tekrarladığım şey bundan sonrası için zaten. Eserlerinden feyz aldığımız hocalarımız böyle bir köşeye yakışacaklardır ve güzel bir adım görünüyor şu an ufukta.
Türk şiirinin yaşayan büyük üstadlarından ve tarzının en iyisi değerli Bahaeddin karakoç Hocam'a ; " - Edebiyat Defteri'ne hoşgeldiniz, şeref verdiniz " demek isterim.
Rabbim sizlere sağlık içinde çok uzun bir ömür nasip etsin inşallah!
Hocam ünlü ve usta şairlerimize ayrı bir bölümde ulaşılsa diye düşündüm ama sizin fikrinizi öğrenmek isterim. Hiç kimse eleştiri yorum getirmeyecektir ki burada. Bizim ustalara saygımız, hürmetimiz tartışılmaz. Aksi görüşler varsa bile yorum yazmayacaktır yaşına hürmeten.
Tekrar bir yorum yazıp ustalarımız için bir köşeye, hızlı ulaşabileceğimiz bir alana ihtiyaç var gibi geldi bana.
Günün şiirlerini bazen beğenmesek de iyi ki bu uygulama var ve böyle bir şiiri seçip okuttu. Teşekkürler seçici kurul. Teşekkürler Sayın Bahaeeddin Karakoç.
Daha önce dinlemiş ve facemdeki sayfamda yayınlamıştım.. Tek kelimeyle muhteşem bir şiir.. Günün şiiri olmasından dolayı tebrik ederim... Bahattin Karakoç adı çok önceden gönlümüze taht kurmuştur.. Selam, sevgi ve saygılarımı gönderiyorum...
üstâd.. hoşgeldiniz'den başka kelime bulamıyorum yazmaya.. zira şiirlerinize yorum yapmak haddim değil.. ki en sevdiğim şiirinizle gelmişsiniz aramıza.. ne mutlu bizlere diyorum umarım siz de bizlerle olmaktan mutlu olursunuz.. her daim saygımla..
Enis bey bir usta defterimize gelmiş, çok kişinn haberi bile olmamış, ana sayfaya düşmesi haberdar etmek amaçlı olabilir ama bu şiir de günün şiiri olmaya hatta fazlasına bile layıktır. Senelerce severek okuduğumuz dinlediğimiz bir şiirdi, ben burada olmasından güne gelmesinden çok memnunum.
Sayın Karakoç, sizi aramızda görmek bizler için şereftir. yaşınızın bir hayli fazla olduğunu, 60 yıllık hayat arkadaşınızı yeni kaybettiğinizi biliyorum. Belki şiirlerinizi kendiniz ekleyemeyeceksiniz , ama önemli olan aramızda bulunmanızdır. sizin sayfanızda olmak da bizler için büyük nimettir, engin yüreğinizden faydalanmak da en büyük nimettir.
Günümüzde yaşayan en büyük ustalardan birisiniz, Rabbim size daha uzun yıllar aramızda olmayı nasip etsin. Selamlar saygılar...
aslında bu konuda haklısınız bu konuyu iletmek gerekecek yönetime, o gerçekten bir usta, sitedeki arkadaşlara örnek olması gereken bir usta, kimseyi yarışma tavrına sokmamız yanlış olacak. Bir çaresini buluruz elbette.
Günün şiiri olmaya layık değildir demiyorum zaten.Burada yazan arkadaşlarla birlikte değerlendirilmemeliydi diyorum.. Benim yazdığım şiir Bahaeddin KARAKOÇ şiiri ile birlikte değerlendirilemez.. Bahaeddin KARAKOÇ şiirleri ancak örnek gösterilebilir bize.. O ve onun gibi bu işe ömrünü vermiş ustalar ayrı bir kategoride değerlendirilmeli, kendilerine özel bir başlık açılmalıydı diye düşünmüştüm ben.. Ana sayfaya düşürmenin tek yolu günün şiiri seçilmesi olmasa gerek?..
Her neyse.. Ustayı görmenin ve okumanın zevkinin önüne geçirmemeliyiz sanırım bu mevzuuyu..
Sizi burada görmek ne güzel ve ne güzel şiirinizi tekrar tekrar okuyup dinlemek..
Lakin arkadaşlar sizi ve şiirinizi "günün şiiri" kategorisinde değerlendirmişler.. Bunun böyle olmadığını ve olamayacağını bilmediklerinden değil de sanırım tüm arkadaşların ilgi alanındaki bölümde şiirinizi okuma fırsatını ve şansını bulmalarını daha kolay sağlayacaklarını düşündüklerindendir..
Sizi aramızda görmenin şaşkınlığı, sevinci ve hazzıyla.. keyif verdiniz hoşgeldiniz Hocam.. Saygılarımla..
Onur duydum böyle bir şahsiyetin şiirini burada da görüp okumaktan. Mis gibi çiçek kokuları yayıldı sayfaya. Tebrik ve takdirlerim değerli üstadımıza. Selam ve saygımla
büyüğüm, üstadım, kirvem, şiirin anıt şahsiyeti ŞEYH-ÜL ŞUARA..! şiirinin her mısrasında alevlendiğim güzel insan, ustam..! ellerinden öpüyorum.
şiirinden dolayı yorum yapmak bana ar gelir efendim. okumak ise büyük bir şeref benim için. defterimizde bizlerin yanında olman bile bizim için bir nimet. eyvallah saygıdeğer büyüğüm, ustam, şeyh-ül şuara'm. en kalbi sevgi ve saygılarımla tekrar ellerinden öpüyorum.
Günü bitirip geceye bu şiirle balşamak nekadar güzel oldu anlatamam ruhum dinlendi, sesin rengi ve şiirin ahengi muhteşemdi gökkuşağı gibi. Güne yakışan şairi ve şiiri kutluyorum... Bize böylesi güzel bir anı yaşatan yüreğinize sağlık, şiir gibi şiir dinledim sayfanızdan.
Ben sana çiçeklerle geleceğim -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman. *************************************** HOCAM BİZE HAZANDA GELDİNİZ BAHARI YAŞATTINIZ TEŞEKKÜRLER SELAM VE MUHABBETLE HOŞ SEFA GELDİNİZ İBRAHİM BEYLE BERABER
maskosu tarafından 10/20/2010 12:23:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
ne güzel, çok sevdiğim bir şiirdir bu, tanıyanlarınız var mı bilmiyorum ama Hava Köseoğlu sesinden dinledim ilk, ve hep o sesle kaldı bu şiir kulaklarımda, çok yerinde bir seçki olmuş, kutlarım üstat.
Ihlamurlar ne zaman çiçek açıyordu düşünüyorum bizim parkta var hatta ben toplayıp gölgede kuruttum .Herhalde nisan mayıs ayları muhtemelen nisan ya da mayıs mayıs olabilir etkinliklere gitmiştim hem ağacın altında oturdum hem toplamıştım.
İşte böyle acaba ne zaman gelecek diye iki arada bir derede bekleyenler ıhlamurların ne zaman çiçek açtığını düşünüp duracaklar.
Tıpkı benim şu anda hatırlamaya çalıştığım gibi.
Adınızı duyuyordum bu şiiri de dinlemiştim şimdi ninni gibi geldi ben yerime yastığıma gidebilirim yorumdan sonra.
Lütfen durun bir dakika şimdi gerçekten her anımda okuduğum şiir mi bu? Hoş geldiniz hocam sefa getirdiniz. Ne güzel burda sizi görmek. Tebrik ve saygılarımla.
Bir an inanamadım. bu şiir burda ne arıyor diye.bir şiirin altındaki isme bir şairin ismine ve resmine baktım.şaşkınlık,heyacan ve sevinç duygularım karştı bir anda.Yüreğiniz duygulardan yoksun kalmasın ve bize muhteşem hisler yaşatacak şiirler yazsın inşaallah. Ama Asım yıldırım bu şiiri daha güzel yorumlamıştı.ve sanırım bu şiirinizin devamı olacak.sonsuz selam ve hürmetlerle teşekkür ederim.
Hocam yüreginize saglık muhteşem bir şiir yazmışsınız,sizi canı gönülden kutlarım. Ben bu şiirinizi yaklaşık iki yıldır biliyor ve ara ara okuyorum,Şiir yazamam ama iyi bir şiir gördügüm zaman dizelerinden hemen anlarım;Dizelerinizdeki benzetmeler ve mecazi anlatım dili beni çok etkiledi. Şiirinizin mısralarından yüreginizin heyecanını anlamamak mümkün degil.Yazıkki ibrahim sadri kardeşim sizin bu heyecanınızı sesine pek yasıtamamış,düz bir yorumlan yetinmiş,fon seçimide çok yanlış.
Naif dizeleri bir rölyef gibi dokuyarak bir bıçak gibi insanın yüreğine yüreğine sokan ustam...
Okuma keyfine şiir harına,yazmaya yeniden bir maya çaldıran ustam. Yüreği kadife kesesi gümüş sözleri çelik kalemi pamuk hocam...
Şiir adına o gül yüreğinden, mahareti için ellerinden öpülesi hocam...
Şereftir adınızın değdiği yer ;şereftir nefesinizin kelama döndüğü yer...
Suskun kelimeler kifayet bürünür ya derin mahlaslar Göğün kıblesini arşa dek öper ya hani atlaslar Sözün kavisini söyler ya hani ustalar Öze düşen susmaktır işte o zaman...
Sessizce öptüm ellerinden büyük usta...
Hep demişimdir bir kere daha diyeyim usta affınla. Şu dize sonundaki ;
ıhlamurlar çiçek açtığı zaman yerine Ihlamurlar çiçek açtığında... demediniz bir hikmeti vardır elbet ki; tını ve ses uyumuna daha uygun olur diyedir fikrim...
Ne muhteşem bir şiir ne şahane bir seslendirme nasıl bir yorum. Bir ilmin son noktası tek kelimeyle
Hoşgeldiniz Hocam sefalar getirdiniz. aşina olduğumuz çok değerli eserlerinizi buradanda okuyabilecek olmak büyük mutluluk!.. Yakın zamandaki büyük kaybın(m)ız için Rabbimden sonsuz Rahmet, seven gönüllere sabrı cemil niyazediyorum.
Ihlamurlar çiçek açtığı zaman Ben güneş gibi gireceğim her dar kapıdan Kimseye uğramam ben sana uğramadan Kavlime sâdığım, sâdığım sana Takvim sorup hudut çizdirme bana Ben sana çiçeklerle geleceğim -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
sizleri okumak büyük bir zevk aramıza hoş geldiniz üstadım selam ve saygılarımla
Beklesen de olur, beklemesen de Ben bir gök kuruşum sırmalı kesende Gecesi uzun süren karlar-buzlar ülkesinde Hangi ses yürekten çağırır beni sana Geleceğim diyorum, takvim sorma bana -Ihlamur çiçek açtığı zaman. Harikaydı, tek kelimeyle HARİKA... İlaç gibi geldi ruhuma, bedenime. Okudum dinledim tekrar tekrar. Yüreğinize sağlık. SAYGILARIMLA...
Artık açsa da olur açmasa da ıhlamurlar... Sabahımın keyfi yok sensiz, yırttım takvimleri... Yoksun ... Sensiz döndüm birlikte gezdiğimiz yerlere, nerdesin hayat arkadaşım... Affedin üstadım, dayanamadım. Ihlamurlar çiçek açsa da olmayacak olan hayat arkadaşınıza rahmet dilerken, size sabırlar diliyorum Rabbimden.
Ne güzel bir şiirler merhaba demiş üstad ya da yakınları...Bu şiir benimde seslendirmekten büyük keyif aldığım bir şiir güzelliği hakeden bir güzellik...Tebrikten başka bir şey düşmez bizim payımıza saygılar...
Defalarca beğeni ile dinlediğim bu şiiri ve çok değerli kalemini burada görmek ne güzell Ustam hoşgelmişsiniz...rehberliğinizde şiir yolculuğumuzun daha verimli olacağına inanıyor, teşekkürlerimi iletiyorum şimdiden Saygılarımla...
Ihlamurlarla ilgili yıllardır ben de hep bir şiir düşlemiştim ama, sizin bu şiiri okuduktan sonra üstüne haram olur deyip birdahada açmadım kendime. Oysa nasıl da severim;dünyanın en yakışıklı ve nazenin ağacıdır.İkisinin aynı varlıkta olması çok görülür cinsten değildir.Bulunduğum yer, dünyanın iki önemli ıhlamur çeşidinin bulunduğu yerdir.
Bu şiirle kokusunu genzime çekecek kadar hissettim....
İçinizde ki o güzel çocuk ve genç yürek hiç büyümesin emi...
Yürekten selam,saygı Sevgili Ağabeyim...
hyazici58 tarafından 10/19/2010 8:09:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
göz kamaştıran şiir ışıltılarıyla ne güzel geldiniz hoşgeldiniz değerli üstadım ...:) şiir de seslendirme de harikaydı kutladım yürekten...:) sevgim saygım her daim selamlarımla...(sayfa ziyareti ve onurlandıran puanlamanız için ayrıca teşekkür ederim...)
Ihlamurlar çiçek açtığı zaman Ben güneş gibi gireceğim her dar kapıdan Kimseye uğramam ben sana uğramadan Kavlime sâdığım, sâdığım sana Takvim sorup hudut çizdirme bana Ben sana çiçeklerle geleceğim -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman.
İlkler güzel olur ama sizin şiiriniz gerçekten güzel olmuş selamlar........
Sayın Vardı, Bahattin beyin ilk şiiri değil, yazdığı binlerle ifade edilecek şiirlerinden sadece birisi. ESERLERİ Bahaettin KARAKOÇ’un Eserleri:
Mevsimler ve Ötesi (1962) Seyran (1973) Sevgi Turnaları (1975) Ay Şafağı Çok Çiçek (1983) Kar Sesi (1983) Zaman Bir Beyaz Türküdür (1984) İlkyazda (1984) Bir Çift Beyaz Kartal (1986) Menzil (1991) Uzaklara Türkü (1991) Güneşe Uçmak İstiyorum (1993) Şiir Burcunda Çocuk (Antoloji- H. ÖZBAY ve M. TATÇI ile beraber–1993) Beyaz Dilekçe (1995) Güneşten Öte (1995) Dolunay Şiir Güldestesi (1996) Leyl ü Nehar Aşk (1997) Aşk Mektupları (1999) Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman Ay Işığında Serenatlar (2001) Sürgün Vezirin Aşk Neşideleri (2004) Sürgün Vezirin Aşk Neşideleri (2004) .
Bahttin hocam sizi görmek ve yakından tanımak çok güzeldi.Sizinle inşallah başka bir platforumda beraber olmak dileğiyle sağlıklı ve uzun ömürler.Saygılar...