Yedi beyitli agıtlardı Geçmişi sarmalayan Kıyametin diğer adına Şarkılar oyala’nan Gözlerini yumanlarda Uyanamadı sabaha.
Affetmedi ÇERNOBİL Beşikten mezara Hibe edilmişti isimleri Recep, Meryem, Dursun, Fadime Dönmezlerdi artık geriye.
Ve sessizlik gezdi kapıları Degişmişti kimyaları Yıkıldı ardından dünyaları Susmadı feryatları Nana, Nana, Nana!
Kaç mağma daha yağacaktı Kimbilir yüreklerine Zehir indi yeşil gözlerine Tutuşturuldu Yedi karanfil ellerine Lal indi dillerine.
Karadeniz hırçın olma Çiçekler açacaktır yine Goncasız büyümez güller Batsada dikenleri eline...
’Hayatını kaybedenlere bir kez daha allahdan rahmet diliyorum’.
’’Amaç sadece insanların unuttukları gerçekleri hatırlatmak, kayıplarımıza bir fatiha bir rahmet okumaktı, keşke siz büyüklerde biraz duyarlı olup sesimi daha-da çok kişiye ulaştırmış obilseydiniz’’saygımla!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ç e r n o b i l şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ç e r n o b i l şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yurdumun yeşiline, mavisine, çiçeğine böçeğine, o muhteşem kültür'e vurulmuş en büyük darbedir çernobil, yüreğimizde ki izi, vücutlardakinden ağır oldu... yitirdiklerimiz canlardan dolayı,
Ve sessizlik gezdi kapıları
Degişmişti kimyaları
Yıkıldı ardından dünyaları
Susmadı feryatları
Nana, Nana, Nana!
Yüreğinize sağlık üstad... Çok güzeldi..