Yalnızlığa atılmış bir imzadır, ömrüm. Terk edilmelerden yoksun, Birlikteliğe hasret... Öyle bir ömür ki hiçbir şey yoktu içinde, sevdadan gayrı. Şimdi ise bu sevdalı yürek eskisinden de farklı... Acılarda boy vermiş bir fidan misâli, filizlendi ömrüm. Kimi zaman tutuşurken sevda ateşiyle Kimi zamansa boşlukta kavrulur, fırtına sonrasında savrulan aşk şarkıları, ömrüm...
Yalnızlığa atılmış bir imzadır, ömrüm. Rüzgârda uçuşur, boyun eğmeden Yağmur altında, sırıl sıklam olmuş dizelerde hasretle çizilmiş bir sevgili, ömrüm. Terk edilmelerden yoksun, Birlikteliğe hasret...
Elveda deyip yalan bir tebessümle, kısık bir bakış gökyüzünde ciğerdeki verem gibi iz bırakır kalpte, İlk görüşte aşklar... Ama bitmiştir umduğum ne varsa, ve dedim ya; "Hiçbir şey yoktu içinde, sevdadan gayrı. Şimdi ise bu sevdalı yürek eskisinden de farklı..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlığın İmzası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlığın İmzası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.