Senden öğrendim yoldaş, dirençli olmayı, yapayalnızken Ve sendin bana kavgayı öğreten... Ağlamaklı gözlerle dönüp baktığımda bugün kavgadan uzak ama yapayalnız hâlâ... Yine de, Umutsuz değilim tam direncim. Sırf insanlığın, emeğin geleceği için Yaşıyorum dava uğruna... ve de bu kavga hayatımız pahasına...
Hayat, bir abidedir kurulmuş yanlışlıklar üzerine mühendislik hataları ile çevrilmiş... Kavga, yıkmak için bu hayatı yoruldum ama yılmadım Yoldaş!.. Yanlış bir anlaşılmadır, hayat ne desem diyeyim, anlaşılamayacağım bir lanet! Üstümüze mülkiyet hırsı ve sömürü ile çöken... Öyle bir sömürü ki, emek, duygu ve yazarken kalemimi kıran hayat abidesinin ürünleri...
Kitleler, yoldaşlar değil beni anlamayan. Beni anlamayan en yakınım, dediklerim...
Off Neyse, Üzgünüm yoldaş ben düşüyorum sakın mendil tutmasın elin omuzladık nice ölümleri ve de uğurladık beyaz kefen, kızıl bayrakla... Uğurlayın beni de...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yapayalnız Kavga şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yapayalnız Kavga şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Off Neyse, Üzgünüm yoldaş ben düşüyorum sakın mendil tutmasın elin omuzladık nice ölümleri ve de uğurladık beyaz kefen, kızıl bayrakla... Uğurlayın beni de...
Efe Ulaş Merhaba güzel bir anlatım akıcı dizeler ve muhteşem bir final emeğin yüreğin var olsun yoldaş .....kutlarım harika bir şiirdi.. sevgi ve saygılarımla
başını önüne eğme kardeşim
hayat çok başladı bittiği yerden
asla ümidini kesme kardeşim
dağ ne kadar yüksek olursa olsun
bir kenarı yol olur yol kardeşim
ALLAH ın rahmeti keremi boldur
asla ümidini kesme kardeşim
kesme ümidini kesme kardeşim
yüreğine sağlık
tebrikler
dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
selam sevgi ve dua ile
A.E.O