(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O zaman neden yazar bir insan diye kendimizi sorgulamamız gerekli diye düşünürüm içsel yaşamın dışa vurumudur yazmak eylemi değil mi? Kimseler bilmeyecekse...!!! Demek ki İnsanın özgüveni ile ilgili demek ki? açılım açılım diye devam eder gider."Bir düşünür de yazmasam çıldıracaktım." der... a.rıza
Gönlüm, şiirler yaz diyor; ama gün yüzüne çıkarma... Bir de, kal kendi içinde diyor; en güzel türküleri kendine söyle...
Kendi içinde kalmak bazen ama her zaman güzel değildir. Az sözle insan ruhunun dernliğini ne güzel anlatmışsınız. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Güzel türküleri kendine söylemekte özğürsün.. Güzel şiirlerin karanlıkta kalmasının kime yararı olur ki.. Sevgiler,duygular sanat adına paylaşılmalı diyorum.. Selamlar
benim yüreğim öyle gizli şiirler yazıyor ki gün yüzüne çıkarmıyorum...biraz da duygular sadece kendimizin olsun... harikaydı sevgili saadet hanım...selam ve sevgimle...
Gönlüm, şiirler yaz diyor; ama gün yüzüne çıkarma... Bir de, kal kendi içinde diyor; en güzel türküleri kendine söyle...
S.Ün - 08.10.2010
Üstadlar bilir ne yapılması gerekiyorsa, siz yazarsınız bizde okuruz... Kaleminiz daim ilhamınız bol olsun... Şiir yüreğinizden eksik olmasın... Selam ve dua.
nice gün yüzüne çıkmamış şiirler vardır ki kimi zaman paylaşmak isteriz yüreğimizin sesinin. sen de payşal sevgili şairem duyalım yine yürek sesini emi... sevgimle.
Saygılarımla