(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendim bile bile düştüm..........konu çok derin,anlamlı mısralar ço kısa,kelimeler yetersiz...ama son kıta son mısra hepsini perdelemiş....şiiri bitirişiniz assolist edasıyla olmuş,gerçi metiyeler düzmeyede gerek yok kendimi buldum bu şiirde,yer yer kötü yer yer iyi işte...hiç bişey yazmayıp sadece o resmi koysaydınız kendi haline bambaşka bir şiir olurduya...saygılarımla
Bağrımı açtığım anda, Koydun beni kızıl kanda; Bir tarafım gülistan’da, Bir taraftan küle düştüm.
Yükledin gam’ı kederi, Kaldım bir kemik bir deri; Suçlayamam ki kaderi, Kendim bile bile düştüm.
Aşkınız her zaman seven sevilen acıtmayan kanamayan bir aşk olsun. Daha doğrusu aşkı anlamayana aşk olsun.kutlarım kardeşim puanım tamdır.sevgilerimle.
Bağrımı açtığım anda, Koydun beni kızıl kanda; Bir tarafım gülistan’da, Bir taraftan küle düştüm.
Yükledin ğam’ı kederi, Kaldım bir kemik bir deri; Suçlayamam ki kaderi, Kendim bile bile düştüm. DOST HAYAT BU GÜZEL AKSETTİRMİŞSİN KUTLARIM SEVGİLERDE...
................... Sensiz yaşayamam derken, Senle hâl’dan hâl’a düştüm. ..................... Onla da onsuz da olmuyorsa başın büyük belada :)), Allah yardımcın olsun Sayın Mustafa Sade...Tebrik ediyorum bu güzel dizeleri,yüreğine sağlık...