(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE VEDA (5) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE VEDA (5) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Soner abi sizin şiirlerinize yorum yapmaya cesaret edemiyorum çoğu zaman.Çünkü yüzme bilmeyen birinin okyanusun ortasında kendini suya bırakması gibi bir şey benim sizin şiirlerinize yorum yapmam...
tek kelimeyle olağanüstü bir kaleminiz var ve erdemli kişiliğinizle meşru daire çerçevesinde kaleme aldığınız harika şiirlerle adeta ders veriyorsunuz.bence hayadan nasiplenememiş bazı şahısların şiirlerinizi bir an evvel okuması gerekir, ya da şiirlerinizin bir an evvel onlara ulaştırılması gerekir ki onlar da şunu artık anlasınlar ve toplumu yobazlığa ve ahlaki erozyona sürüklemesinler " MEŞRU DAİRE KEYFE KAFİDİR, SANATA DA ! "
Saygılarımı bıraktım paklığı bol sayfanıza,kalın sağlıcakla...
Yine aynı konuya girmek istemiyorum ama siz bu edebiyatçılarla alakalı yazdığınız güzel ve de gerçek dilimizle özdeşleşen şiirlerinizi bir yerde toplamayı unutmayın...Kiatp olmaya çok ırak değlller...
Şiirde olması gereken Bilgi ve kültür aktarımının hoş bir dille Ayıorım belasını ortadan kaldırarak şiire yürek veren kaleminizi selamlamak tan başka yazacak yorum görmüyorum.Zaten kıt olan bilginin ve Şaiir leri, bırakın Üstadları yok eden Zihniyetlerin okumasını diliyorum.Değeri kendinden menkul bir şiir olmuş.Dilerim çokca ziyaret edilir.sevgi ve selam.
tek kelimeyle olağanüstü bir kaleminiz var ve erdemli kişiliğinizle meşru daire çerçevesinde kaleme aldığınız harika şiirlerle adeta ders veriyorsunuz.bence hayadan nasiplenememiş bazı şahısların şiirlerinizi bir an evvel okuması gerekir, ya da şiirlerinizin bir an evvel onlara ulaştırılması gerekir ki onlar da şunu artık anlasınlar ve toplumu yobazlığa ve ahlaki erozyona sürüklemesinler " MEŞRU DAİRE KEYFE KAFİDİR, SANATA DA ! "
Saygılarımı bıraktım paklığı bol sayfanıza,kalın sağlıcakla...