(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZININ TURASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZININ TURASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiiri gerek kalem erbabı olanlar ve kalem erbabı geçinenler mutlaka okumalı... murat abi...
bu sözü dünkü tartışmadan dolayı eğer bana dediyseniz ben üstüme alındım...
ben kelam erbabı değilim, öğrenciyim, kendime şair demeye bile utanıyorum ben! ama şunu da demek hakkım olsun çoğu şairden daha iyi şiir yazdığıma inanıyorum...
Üstadım Abdurrahim Karakoç'un yolundan ilerliyorum... Ve Onun yüzünü de kara çıkarmayacağım çünkü bunu benden bekliyor, yemin ettim çünkü ...
Gökan Öztürk tarafından 10/4/2010 12:02:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Eyvallah murat abi ... söylediklerinize katılıyorum... Bende aynı şekilde sayılı şairlerin arasında sizi görmek isterim, Hece şiiri asil bir şiirdir, Onu güzel yazan, kafasını gözünü yarmadan yazabilen şair sayısı çok azdır, Ben hep şiir yazıyorum dedim dostlara, ve öğrenciyim hece şiirin de, ve sonuna kadar da öğrenci olarak başlayıp öğrenci olarak bitireceğim ... Büyük bir boşluğu dolduracağıma inanıyorum hece şiirin de... Ve bu böyle olacak Allah'ın izniyle... Resimki Kartal Rüyası kitabımın adını Üstadım Abdurrahim Karakoç koymuş, aylardır bakmış, incelemiş, bizzat kendi elleri ile yayın evine vermiştir, Bu kimseyi pek alakadar etmez ama benim için tarihten bir yapraktır.. Üstadımın kitabıma önsözünün son sözüdür...
Gökan Öztürk’ün bundan 10 yıl sonrasını görmek isterdim, fakat yaşım ilerledi.. İnşallah sizler görürsünüz ve O, benim yüzümü kara çıkarmaz..
Hayırlı gelişler ve hayırlı yolculuklar dileğimle...
Yusuf Beyden özür dileyerek yorumun muhatabı olmam hesabiyle cevap vermek durumundayım.Yorumumu yazarken aklıma sadece gerek görsel medya gerekse yazılı basında kalem oynatan bazı zatları düşünerek görüş bildirdim.Sizin alınmanızı gerektirecek bir durum yok ortada.Ancak benim yazdığım gibi herkesin alması gereken bir hisse vardır ve onu kasdediyorsanız ne mutlu sizin adınıza.Şimdi bende son şiirinizin başlığına bakıp alınayım mı ? Kendinize gerçekten değerli bir büyüğümüzü üstat seçmişsiniz ne güzel. Ayrıca dün tartışmadık sadece bilgi düzeltmesi yapmaya çalıştım.Kafiye konusunu yeniden incelemenizi tavsiye ederim. Öğrenci olmanıza sevindim.Umarım bu amatör öğrenci ruhu her zaman sizde olur.Ancak bu ruhu taşıyanlar ve kendini oldum kabul etmeyenler bir yere varabilir. Sizin topluma mal olmuş şairlerin arasında yer almanızı gerçekten gönülden arzu ediyorum.Şiirle uğraşan herkes değerlidir nazarımda lakin heceye sahip çıkanlar ayrıca çok önemserim kardeşim.İnşallah hepimizin yüzakı olursunuz.Saygımla...
Bu şiiri gerek kalem erbabı olanlar ve kalem erbabı geçinenler mutlaka okumalı.Hissemi aldım şiirden.Arada böyle farklı şiirler görebilmeliyiz.Güne isabet eden bu eserin esasında gündemi dillendirmesi yönüyle ayrı bir değeri var.Saygılarımla...
Değerli Yusuf Bilge, ülke sorunlarına engin göndermelerde bulunan bu güzel çelışma için saygılar sunuyorum. Ayrıca güne gelen seçki içinde tekraren kutluyorum.
Kari susuzluğuna fikir sakası Yazar, Yazdıkça mutlu olur, mutlu oldukça yazar… ------------------ kutluyorum bu anlamlı güzel çalışmanızı ellerinize sağlık
benim şanssızlığım..
Her haliyle anlamlı bir şiir daha güne düşmüş
kutlarım tebrikler..
yunus karaçöp..yudumyunus