gönül koyaklarımdan kaldırdım tüm kuşları sürü sürü sarhoşlar sokağına taşıdım artık bana benzer birini... dudağımdan taşan ıslık sadece kanat sesleri...
dibinden başına her yer kapı adresim artık... parmak uçlarım tütün sarısı her yanımda sığla ağaçları havada anason... bilemezsin ki neleri göze aldım kaba saba bir adam resmimde... kaldırımında çatlayan taşlar mı bu sokağın yok sa saflığımın gölgesi ar damarında batık kılıç kalmış tuhaflık mı...
soğuk çehresinin kapris dolu bakışında bir çuval et yığınında sabaha gebe düşer gecenin tiz sesi sonrasında ihanetle örtünmüş vucütlar kol geziyor ince topukların uğultulu sesinde yaşları yanaklarında donmuş bir kadın üşüyor
sebepsiz yanıtsız ığıl ığıl başım yastık altından çekilirken bâkir kalan tek yanım sen yine... geçmişin belgesinden sadece seni sürerim gözlerimden içeri kirpiklerim erken kapanmasın diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sarhoşlar Sokağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sarhoşlar Sokağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül solar... ses kesilir... elma çürür. Göz görmez... dere kurur... kulak duymaz. Böyle yavaş yavaş terketmeye alıştır kendini, dünyayı... Şu köşeden annem çıksa, seslense bana, ve "hepsi rüyaydı" deyip kucağına yaslasa.. Kutluyorum kaleminizi, kelâmınızı. Yüreğiniz dert görmesin. Saygımla.
sebepsiz yanıtsız ığıl ığıl başım yastık altından çekilirken bâkir kalan tek yanım sen yine... geçmişin belgesinden sadece seni sürerim gözlerimden içeri kirpiklerim erken kapanmasın diye...dostun benzetmeleri ve şiirin kurgu ve akışı harika kutluyorum sevgilerle...
Gülme........ İmgelerin efendisisin işte....işte... Şiirlerini okuyunca Küfrediyorum kendi kalemime... Yorumuna gelince, Sürüklüyor bahsettiğin sarhoş gecelere.. O sokakta bir sandalye daha bulunur mu? Ben oturayım diye....
Harikasın can arkadaşım...Sonsuz sevgilerimle..
sude karhan tarafından 9/24/2010 7:05:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
sebepsiz yanıtsız ığıl ığıl başım yastık altından çekilirken bâkir kalan tek yanım sen yine... geçmişin belgesinden sadece seni sürerim gözlerimden içeri kirpiklerim erken kapanmasın diye...
merhaba eli çocuk yine arka bakçede kazı bulmuşsun . hayırlı olsun aşk ağacın hiç kurumasın sagılar selamlar aşkal kal usta
sebepsiz yanıtsız ığıl ığıl başım yastık altından çekilirken bâkir kalan tek yanım sen yine... geçmişin belgesinden sadece seni sürerim gözlerimden içeri kirpiklerim erken kapanmasın diye...
muhteşemdi abim dalıp gittim bir anda yorumda öyle kalemine ve yüreğine sağlık dua ile kal..
yusuf akın tarafından 9/24/2010 6:25:25 PM zamanında düzenlenmiştir.