(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK’IN ÖZÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK’IN ÖZÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet yaratan yüce Allah, bütün alemlerin sahibi biz ise onun bir zerresiyiz ve bizi insan olarak mükemmel yaratmış görevimiz ise ona kulluk etmek bil hakkın kulluk görevini yapanlara ne mutlu, şiirinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Hocam, şiir dünyasındaki varlığınız bana heyecan veriyor... Ne güzel bir yüreğiniz var. Not: Bilirsiniz, bizim öğretmen tayfasının sermayesi çenedir ya; bu günlerde istikrarlı kullanamadığım sesimin azizliğini yaşıyorum. Bu yüzden dinleyicilerin affını istirham ediyorum. Umarım ses tonum eski haline çabuk döner. Dualarınızı bekliyorum :))
Sayın çok kıymetli Halil HOCAM sesine Allah (c.c.) acil şifaler ihsan eylesin. Rahatsız olmanıza rağmen beni kırmayıp şiiri seslendirdiğin çok teşekkürler ediyorum. Yorumunuzada minnettarım. Çok güzel bir yorum yazmışsın. Memnun oldum. Selamlar. sevgiler, saygılar...
Ol yarı bildim de ben aşina oldum. Gönülden ben yarın hep yoluna durdum. Yalpalasa birazcık sevdada gönül, Yine gönlümden ben gönlüme sordum.
Ol yâre benim sevdam hiç eksik değil. Vermedim ki ondan başkasına meyil. Çıkarsan diyarı bendi çarkın dışına, Değil başkasına hep de ona eğil.
Yâre aşkın ver de gör, durum hal nedir? Olmazsa senin aşkın olursun sedir. Yana döne ol yâre sen ahu zar eyle. Yar doğmaz mı senin hiç gönlüne bedir.
Cemalettin mutlaka aşkı arttıkça Arttırır nazını yar sana baktıkça, Sakın bunda yorulma kendin ona ver. Misline on gelir o seni yaktıkça.
Âşık’ın eğer yeri cennet olursa, Didarı yakındır hep özde durursa. Yaklaşır da ayrılmaz sevgili yâre, Ol dilber yâri bir kez canda bulursa.
Nişanesi sevgilinin âşıkta varsa, Rahat ölür âşıkta sevgisi sarsa, Dirilir gamı sende sevgili yârin, Her dem ol yâre ciğer gerçek yanarsa.
Görenleri hayret et sevsinler seni, Gece gündüz derler hep aşkın yeni Ol yar öyle yar ki hiç ihmale gelmez, Eylersen ihmali sen yakarsın teni.
Aşka özün ver Cemal yandır özünü. Kendin yok eyle yâre çevir gözünü, Ol yar kaplamış her dem bütün cihanı, Tut sen “Elüstün Vel Kitabın” sözünü.
bunun üzerine daha söz söylemek olmaz çünkü bunu anlayan anlamıştır zaten. candan kutluyoruym şiiriniizi. yine gönlümüze bir su serpildi ve içimizi actınız yine enfest şiirlerinizle. daim olsun kaleminiz. saygılarımla
Nişanesi sevgilinin âşıkta varsa, Rahat ölür âşıkta sevgisi sarsa, Dirilir gamı sende sevgili yârin, Her dem ol yâre ciğer gerçek yanarsa...dostun kalemine sözümüz yok kutlarım sevgilerle...
AZAP tarafından 9/22/2010 2:46:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
İşte Haydar karedeşim, işte yorum. Ne diyelim. Hyadracığım valla çok güzel yorum düşmüşsün. Yüeğin ve kalemin var olsun. O güzel yorumuna candan teşekkürler... Saygılari sevgiler, saygılar...
Görenleri hayret et sevsinler seni, Gece gündüz derler hep aşkın yeni Ol yar öyle yar ki hiç ihmale gelmez, Eylersen ihmali sen yakarsın teni.
Aşka özün ver Cemal yandır özünü. Kendin yok eyle yâre çevir gözünü, Ol yar kaplamış her dem bütün cihanı, Tut sen “Elüstün Vel Kitabın” sözünü.
Çok çok güzel dizeler hocam,gönül pınarından akmış maşallah.Kutlarım gönülden.Ayrıca Halil gülşen kardeşimizide candan tebrik ederim değerli şair arkadaşlarım dostlarım. Doğrusu Halil beyle tanışmayı çok istiyorum her ihtimale karşı sayfaya uğrayacağını düşünerek msn dresimi buraya yazıyorum onun için eklerse sevineceğim... [email protected]
batu_41 tarafından 9/22/2010 1:45:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yâre aşkın ver de gör, durum hal nedir? Olmazsa senin aşkın olursun sedir. Yana döne ol yâre sen ahu zar eyle. Yar doğmaz mı senin hiç gönlüne bedir.
Cemalettin mutlaka aşkı arttıkça Arttırır nazını yar sana baktıkça, Sakın bunda yorulma kendin ona ver. Misline on gelir o seni yaktıkça.
Âşık’ın eğer yeri cennet olursa, Didarı yakındır hep özde durursa. Yaklaşır da ayrılmaz sevgili yâre, Ol dilber yâri bir kez canda bulursa. OKUDUM SEGİLİ DOSTUM ANLAMLI VE ÇOK GÜZEL ELLERIN VAR OLSUN
Aşka özün ver Cemal yandır özünü. Kendin yok eyle yâre çevir gözünü, Ol yar kaplamış her dem bütün cihanı, Tut sen “Elüstün Vel Kitabın” sözünü. ... HER DAİM AŞK...TEK AŞK...baştan sona mükemmeldi tebrikler hocam,saygılar...
Aşka özün ver Cemal yandır özünü. Kendin yok eyle yâre çevir gözünü, Ol yar kaplamış her dem bütün cihanı, Tut sen “Elüstün Vel Kitabın” sözünü. Çok nefis şiirnizi klutladım selam ile dost şair.
Yâre aşkın ver de gör, durum hal nedir? Olmazsa senin aşkın olursun sedir. Yana döne ol yâre sen ahu zar eyle. Yar doğmaz mı senin hiç gönlüne bedir. ************************************************** Eğer bağlanır da, aşkını gönlünü yare kaptırırsan; gör bak halin nicedir... Eğer aşkın olmaz sa, sedir olursun, bu da başka bir hal! Ahlasan, uflasan, yansan derdini yare.... bedr' (dolunay) doğmaz yârin gönlüne.. Bir ay ışıltısıyla...
Efendim, mısra mısra derinliği olan çok güzel bir şiirdi... Kutluyorum yüreğinizi! Takdirlerimle...
ÇOK KIYMETLİDOSTUM VE KARDEŞİM SONER BEY ŞİİRE ÇOK GÜZEL YORUM DÜŞMÜSÜN. BENİ ONURLANDIRDIN. ÇOK TEŞEKÜRLER EDRİM VE SİZE KUCAK DOLUSU SELMLARIMI, SAYGILARIMI VE SEVGİLERİMİ ARZ EDERİM...
Görenleri hayret et sevsinler seni, Gece gündüz derler hep aşkın yeni Ol yar öyle yar ki hiç ihmale gelmez, Eylersen ihmali sen yakarsın teni.
Aşka özün ver Cemal yandır özünü. Kendin yok eyle yâre çevir gözünü, Ol yar kaplamış her dem bütün cihanı, Tut sen “Elüstün Vel Kitabın” sözünü. gönlünüze o yar'den selamolsun daima çok güzel
saygılarımla...