(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni vurduğunda zaman... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni vurduğunda zaman... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerim teyemmüm ederken yüzünde Abdest bozarım düş ırmağından Deliye vurur kalbim Düşer reşitliğim zamandan Sırat bilip gözlerini Geçerim…cennetine doyamam
CANIM ADASIM KISA VE ÖZ ŞİİRİNDE NE ÇOK ŞEY ANLATMIŞSIN YÜREĞİNE SAĞLIK BANU'MA TEBRİKLER NEFESİNE SAĞLIK.ŞİİRE VE ADAŞIMA TEBRİKLER.SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM.
Çok derin bir sevda anlatımı... Akılla tarif edilmeyecek... Akıl terazisinden geçmeyecek... Tutku mu desek... Adı nedir bilemem... Teslimiyet kokan ve nefessiz bırakacak kadar derin... Derinlerde karanlıktır...Güneşten ayrı kalmamak gerek... Islanacaksak bile, ışığın aydınlattığı derinliklerde kalmalı... Tebrikler...:)
:)) TEŞEKKÜRLER MURAT BEY GÜNEŞ İÇİMİZDE OLDUKÇA KORKUSUZ DALABİLİRİZ DERİNLERE..NASILSA IŞIĞI BİZİMLE... YORUM DA ŞİİR GİBİYDİ BU ARADA ..TEBRİKLER :)) SAYGIMLA...
Çok kısa olmasına rağmen zor yorumlanacak bir şiir. bir kaç mısra daha yazsaydınız ünlü şairlerin popüler şiirleri arasında yer alırdı şiiriniz.neden yazmadınız, ilham mı bitti?:)) şiir enteresan aforizmalar taşıyor.metaforik algılamalarla kavramak için okuyucunun uzun süre düşünmesi gerekir diye düşünüyorum. çevremizdeki her nesne bir metafordur aslında. şair, çevresinden ve yaşamdan kesitleri dizelerine en güzel tarzda yansıtmaya ve betimlemeye çalışır. şiir kısa da olsa yine aynı şeyi yazacagım; ''bir devrim tülay aydın klasiğidir'' umarım bir gün bu klasik şiirleriniz türk edebiyatı klasikleri arasında ki yerini alır. kaleminizi kutluyorum...
en seviğim müzik eşilğinde bir başka güzeldi gözlerin cennetinde yol almak belki de değmeyen cennete... tebrikler canımcım ara sıra gelir dinlenirim sayfanda:)bak bu resim iyi oldu bu sefer:)
zamana sıkışmak bu olsa gerek