Anlatsam da anlamaz kimse benim derdimi, Köksüz, umarsız, aşksız, yapayalnız kalmışım, Sanki bütün yüklerim az geliyormuş gibi; Atlas olup Dünya’yı şu sırtıma almışım.
Dünyanın kasaveti üstüme yükleniyor, Tüm doğrucu Davutlar nedense saklanıyor, Şu iş yanlıştır desem egemen dikleniyor, Fukara lokmasını sanırsın ben çalmışım.
Keşke dilim tutulup tenkitler saçmasaydı, Aşk ellerimden uçtu, dostlarım uçmasaydı, Köklerim dediklerim korkup da kaçmasaydı, Çok fazla aptalmışım, düşlere çok dalmışım.
Artık yoruldum dostlar, bana ne bu işlerden? Deveyi havuduyla iştahla yiyişlerden, Ben sorumlu değilim bu yanlış gidişlerden, Anladım birey değil; sermayeymiş, malmışım. [ /iceri ]
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILGINLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILGINLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlatsam da anlamaz kimse benim derdimi, Köksüz, umarsız, aşksız, yapayalnız kalmışım, Sanki bütün yüklerim az geliyormuş gibi; Atlas olup Dünya''yı şu sırtıma almışım.
Tam beni anlatmışsın bazen öyle yılgın oluyorki insan yüreğine sağlık dost selamlarımla
Köksüz, umarsız, aşksız, yapayalnız kalmışım,
Sanki bütün yüklerim az geliyormuş gibi;
Atlas olup Dünya''yı şu sırtıma almışım.
Tam beni anlatmışsın bazen öyle yılgın oluyorki insan
yüreğine sağlık dost selamlarımla