(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aslında... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aslında... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
demem o ki aslında yaşam bit oyun değil ve hayatta hiç bir şey tesadüf değil... amaç mucizesini yakalayabilmektir ömrün... hiçran kadar, hüzzam kadar gerçektir kelimelerim... teşekkür ve saygı ile, çimlerin fısıltısını duydum yorumunuzda...
bazan göklere söyledim mavinin türküsünü, bazan akan derelerde mavi mavi çağladım, bazan bir çift mavi göze baka baka ağladım ve bazan maviye küstüm .. demek bu dur ahvalım... olmasındı böyle... ve dedimki "her zaman her şeyde hep beraber yarın yanağından gayrı"... aslında dem edim yemin edim ben onu çok hemde çok sevdim (aramızda kalsın emi :))....) çok çok teşekkürler yüreğinde şiirin güzelliğini taşıyan dost saygı ile...
beraberiz belki ama aslında biz ayrılmışız "hemde çoktan mı çoktan"
aslında ne çok şey anlatmış şiir..biraz hüzün biraz çaresizlik..biraz sitem..çok şey var dizelerde..kutlarım çok güzeldi..saygılar selamlar..