Ömür bir habbe, bizler yerle yeksan! Hangi dağın dorukları taşır zamanı? İt olup koşsan, ırmak olup aksan, Aldığın nefes emanetken; Kafdağı’nı yaksan. ...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömür bir habbe, bizler yerle yeksan! Hangi dağın dorukları taşır zamanı? İt olup koşsan, ırmak olup aksan, Aldığın nefes emanetken; Kafdağı’nı yaksan. ...!
ŞAH OLSAN PADİŞAH OLSAN SONU ÖLÜM! ANLAMLI HAKLI GÜZEL DİZELER TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREMİ HAYIRLI MUTLU BAYRAMLAR DİLİYORUM SELAM SEVGİMLE...
Geçmişten geleceğe, Sınırsızlıktan sonsuzluğa, Yüreklere hep dem oldun, Damla damla hasret oldun…
Öylesin ki, Sadece üç nokta, Biri var,biri yok,biri de sevda, Olsam da,olmasam da, yaşayacak…
öylesine işte adlı eserimden bir bölümle eşlik ettim, elinize ve duyarlı yüreğinize sağlık, kaleminiz daim ilhamınız bol olsun, sevgi, selam ve dua ile...
Nedense, "başlıksız şiirleri" hep sevdim ve seviyorum...
Duyguların bir güzel yansımasının ardından, yürek koyarak kaleme aldığınız bazı dizelere, başlık bulmakta güçlük çekersizin... Veyahut ki, öylesi yoğun başlıklar yürek hanenize misafir olur ki, hangisini ağırlayıp baş köşeye oturtacaksınız, bilemezsiniz...
Bir diğer yönüyle de, şair şiirseverlerin takdirine bırakmayı amaçlayarak bu zorluğun içinden kendini çekip alır. Misafir isimler ise, okurların yürek pınarından damlayan su misali, ayrı ayrı renklerde geçip yerini bulur.
Öylesi bir duygu benimkisi... Ve hangi şair bir yerde, böylesi başlıksız bir şiir yazmış ise, ilgimi çeker. Oraya koşarım. Ve favori listeme almış olduğum için, böylesi bir şiirnize koçmamak olmazdı... ...
Kısa öz ama içerik olarak zihinlere çok şeyler hatırlatan dizeler.
Ömür bir habbe, bizler yerle yeksan! Hangi dağın dorukları taşır zamanı? İt olup koşsan, ırmak olup aksan, Aldığın nefes emanetken; Kafdağı’nı yaksan. ...!
kısa amma her mısranda derin duygular gızlı anlamdolu bir şiir kutlarım saygılar slm
Ömür bir habbe, bizler yerle yeksan! Hangi dağın dorukları taşır zamanı? İt olup koşsan, ırmak olup aksan, Aldığın nefes emanetken; Kafdağı’nı yaksan YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.