(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOYLUDUR İSYANLARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOYLUDUR İSYANLARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dursun bey 1. kıtada hata yok. bu kafiyedeki eserlerin ilk kıtlarınd aşekle uymak mecburi değildir. Sanırım bu kurlaı bilmiyorsunuz.. Bu nednele 1. kıtadaki kafiyeler bilinçli olarak öyle seçilmiştir.
Güzel yorumların yazanı, Gönüllerin ozanı... diyeceğim artık..Bana ne kadar methiyeler de yazsanız şiirleriniz tamamdır.Eksik birşeyler aradım tenkit edeyim diye ama maalesef (!) yok..Bir şey kaldı..Kendi tarzınız.. o da yerleşirse siz iyi bir şairsiniz demektir..Ve bunu başaracağınızdan eminim. Tebriklerimle...E.A.
Akif'in şiirleri gibi.Bam teline dokunan,yüreklice, adam gibi,mertçe... Hani," Sakarya yüzüstü çok süründün,ayağa kalk Sakarya" türü bir şiir. Hani ben bu gazla,Kandil dağına bile çıkarım. Sağolasın. Yıllar öncesine gittim şiirinizde. O zamanlar duvarlarda,"Titre ve kendine dön" yazardı. Tıpkı şu an hissettiklerim gibi. Ata'mızın resmi,Bayrağımız ve şiir,Soylu sesleniş.T am onikiden vurdu bizi. Kutlarım yürekten şiirinizİ ve bu şiiri yazdıran duygu ve düşüncelerinizi. Ayağa kalkıyorum ve ALKIŞLI-YORUM... SAYGILAR.
Yüreğine sağlık... Ddaş bacımm.. İşte yürek bu...işte şairlik bu.. vurunca ses gelmeli değil mi.. Sen bu işi çok mükemmel yapıyosun... Delikanlı yüreğine maşallah .. Allah Nazarlarından korusun.. Tebrikler bin kere.. allah'a emanet ol.. saygılar
İtler, ezanı duyunca da havlar,ama müezzin susmaz ! Şair, öfkesini böyle haykırır,itlerden pusmaz !
Yüreğine sağlık,susmak yok,zulüm ve zalim susana kadar..... Yürü be hey Almılam,dere tepe düz olsun... Yürü ki bizlerde de,yürüyecek yüz olsun... Saygılarımla....
okurken tüylerim diken diken oldu be ablam... şiirin adından anlamıştım ya içindeki soylu isyanı okumanın hazzı bambaşka... sanada böylesi yakışırdı Kargülü isyanlarında bile asaletine uygun davranmak sen Nene Hatundan alımışsın yüreğindeki gücü
Şiiri sesli okudum. Ben böyle şiirleri iyi okurum haaa! Derinden bir "ÖFFFF!!!" dedim ve, ekledim: Çakallar tilkiler, müstemlekeciler, iş birlikçi cennet pazarlayıcı cehennem zebanileri ortalıkta cirit atıyorken bu şiirin tam okunma zamanı..
İyi ki varsın Nene Hatun torunu, kutluyorum, yüreğine sağlık...
Gönlün engin kalamin kavi olsun ve sakın susmasın susmasın...
Bu yurt ecdadımın, emanet yurdu, Atalarım helal, kanıyla kurdu Ayırt etmek farzdır, çakalı kurdu Tilkiysen ensene, çökerim bir gün!
Almila yüreklimede böylesi yaraşır,nene hatunlarız biz gerekirse kanımızı veririz son damlasına kadar bu vatan bu bayrak bu millet uğruna.Bu böyle biline...
İyilikler dileyerek Kutlarım…
………………………… Saygı ve Selamlar..