(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgilim; İki yakası bir araya gelmeyen bir şehirde vuslat, nasıl mümkün olur asla bilinmez...
********************* Böyle mükemmel bir şiire ancak böyle mükemmellikle bir finalle son verilebilirdi. Kutlarım başarılı dizeleri. Kaleminiz daim olsun!
Şiirinizi okuduğumda Mozart dinliyorum ve şiiriniz mi müzik mi ruhuma daha iyi geldi okurken bilemedim.
Ve kumsalında, ayışığına takıldıkça kabuğu kalkan, kanayan bir sevda.. İzleri hiçbir zaman silinmez. Sevgilim; İki yakası bir araya gelmeyen bir şehirde vuslat, nasıl mümkün olur asla bilinmez...
Ne yazık ki, Bu şiiri okuyunca aklıma şu mısralarım geldi; Benim sevdam; iki yakası bir araya gelmeyen üzerimize dar biçilmiş bir kaftan..........YÜREKTEN KUTLARIM...
Tuzlu gözyaşlarını bırakır hırçın dalgalara.. Ve kumsalında, ayışığına takıldıkça kabuğu kalkan, kanayan bir sevda.. ___ ne güzel mısralar sayın göle yine çok beğenerek okudum şiirinizi yürekten kutluyorum saygı ve sevgilerimle..
Bir yakasında; İliklerime kadar işlemiş bir sen gerçeği. Diğer yakasında; Üzerime dar gelen,düğmeleri kopmuş, Yaka bağır açık berduş hayallerim.. tebrikler üstad Hasan Öztürk
İki yakası bir araya gelmeyen bir şehirde vuslat,
nasıl mümkün olur asla bilinmez...
*********************
Böyle mükemmel bir şiire ancak böyle mükemmellikle bir finalle son verilebilirdi. Kutlarım başarılı dizeleri. Kaleminiz daim olsun!