ARTIK IHLAMURLAR ÇİÇEK AÇMASINŞiirin hikayesini görmek için tıklayın B i l k i b e k l e r i m b u n d a n s o n r a a r t ı k e ş i ğ i m d e...
T ı k a l ı k u l a k l a r ı m s e n d e n b a ş k a c ü m l e s e s e . A r a m a, y a z m a! G e l g a y r i... . -Hayal teknem doldu, Gözyaşlarımda boğuldu ruhum Öfkeyi yolladım rüzgârla…- Beş parmağım süzülürken sayfanın üzerinde, Ruhum dans ediyor müziğin ritminde Ve diğer elim siliyor akıp giden gözyaşlarımı… Artık ıhlamurlar çiçek açmasın, Artık karpuz kabukları da denizde yüzmesin… Hasta da değilim, mezarda da değilim… Sadece beklemenin Hep beklemenin dayanılmaz işkencesiyle Mengenedeki ruhuma acıyorum… Gelemeyen otobüslerin, Kalkmayan uçakların… Hepsinin depolarına gözyaşımı dolduruyorum… Zarflayıp pullayıp yolluyorum uzaklara. Allah’ım, yardım et lütfen… O gül güzünü görebileyim , Tutabileyim ellerini Ve dinleyebileyim sözlerini… Toprak girmesin aramıza, Pişmanlıklar, keşkeler girmesin Hadi, Duy çığlığımı Ve … Tut sözünü… Takvimleri yırtacağım, Günleri gömeceğim aynaların sırına… Hoşgörü ibrem kırılmadan, Sevgim yaralanmadan İster yayan İster kanatla Yolla ruhunla bedenini Ve sen de gel ardından… Bil ki yüreğinin pası silindi, Bil ki beklentisizlik aldı yürüdü… Bil ki gözümün feri özü kesilmedi… Bıraktım yazan elimi Sana uzattım bak… Hadi, İnan sevginin güzelliğine; Çekil arkasından nedenlerin, Gülümsesin hayat sana da!
|
Gözyaşlarımda boğuldu ruhum
Öfkeyi yolladım rüzgârla…-
final gibiydi şiirin girişi..
sabrı tüketmiş bir bekleyiş şiiri..
harikaydı..
kutlarım dostum..
sevgimle..