(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" i l k " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" i l k " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her günümüze ilk miş gibi başlamak, her doğan güneşi ilk görüyormuşuz gibi hissetmek, her çığlığı dünyaya ilk gelen çocuk çığlığı gibi duyup benimsemek, her güne bakanların yeniden yaz kış demeden hep güneşe ilk defa yüzünü dönüyormuş gibi görmek ve hayatımıza hep ilklerle başlamak kadar güzel bir duygu var mıdır yaşamda.
İLK diyebilmek İLK/İM diye seslenebilmek sanırım yaşama hep güzel gözlerle bakabilmenin en güzel yolu , ne dersiniz sevgili şairim.
Uzun bir aradan sonra tekrar şiirleriniz ile buluşmak çok güzeldi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Bu bir ilk.Gün başlıyor. evet ilk.ilk ama dünün yarınıydı bugün ve buğün yarının dünü .Nasıl bir ilk anlayışım olmalı benim.Yine tekrarmı edeceğüim yoksa yaşamak böyle bişeymi.Umutların aynı alışkanlıklara yem olduğu bir yermi dünya. Hoş bir sorgulamaydı.Mandallaya mandallaya kuruttuğumuz mazidir belki bu günü kirleten şeyler.İlk belki nihayetten ibaret İlk defa ölmek kadart sahici değil yani. sevgi ve selam.Hoş bir seyyehatti Düş dünyanızda.ellerini,ze sağlık.
biraz cesaret biraz özgürlük ilk adım alışılmışın dışında kendini için bir istemek kendin için bir şey dilemek aslında korkuları da yenmektir ilk karınca kararınca kendi kabından taşmak ve ruhunun önündeki engelleri de aşmak ilkler gözbeebebkleri gibidir insanların bi,r ikincisi yoktur ilklerin.. afferin kardeşime... ilk için güzel bir şiirdi...hep şiirle...
bir yalan gibi sahi bir rüya gibi hayâli bir can gibi gerçekçi bir karakter gibi farazi
"gölgesi bir çocuk gözünde heyecanı uyandırırken payına düşeni sırtlanmayı seçiyorum ben"
Farazi veya değil ilklerin heycanı, her dem başkadır. Ve payına düşeni seçme cesaretini göstermek öyle her babayiğidin harcı değildir. Tebrikler şair. İlkyaz gibi geldi şiiriniz ruhuma.
İLK diyebilmek İLK/İM diye seslenebilmek sanırım yaşama hep güzel gözlerle bakabilmenin en güzel yolu , ne dersiniz sevgili şairim.
Uzun bir aradan sonra tekrar şiirleriniz ile buluşmak çok güzeldi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize