sen ki varlığımı bilmeden gönül verdiğim sen ki yüreğini tanımadan sevdim dediğim
sen ki gecelerce gözlerini yıldız bildiğim sen ki ömrümün baharında güller derdiğim...
sadakat neymiş.. ...............aşk neymiş.. .............................sevda ne ki? çıkmayan şu canımdan yüreğimi söken ne?
hani var ya "güneşi bir elime koysalar ayı diğerine" ..................yine de vazgeçmem dediğim..
sen benim için dünyanın aydınlık yüzüydün döndükçe karanlığını bilmeden sevdiğim..
sen benim için düş’tün elinden tutamadığım ve simsiyah karabasanlar dan haykırarak yataktan fırladığım
sen benim .........uykusuz gecelerim sen benim .........şiirsel hecelerim
sen benim .........tükenmez cümlelerim sen benim .........çözümsüz bilmecelerim..
oysa ben sanmıştım ki...............!
güvenmek neymiş.. ...............sevmek neymiş.. ..............................sen ve ben ne ki?
hani var ya gerçek acı, biberde acı öyleyse biber ne ki? bilmediğim "eksik olan" "sormadın ki" dediğin mi? yoksa hayır dediğin şer min’e mi? beyhude geçti seneler demek öyle mi?
ve susarak anladım ki.. sevip de kavuşamamak zordur
ama artık bilirim ki kavuştuğunda sevilmediğini anlamak ..............................daha da zordur
her anın da yüreğin hüzünlerde boğulur ............ağlasan ne olur ...................ölsen ne
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anladım ki... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anladım ki... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum.
Selam ve saygılarımla.