(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*Ayaz* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*Ayaz* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok yok bu arzuhal halime tercüme değil Çerçevesine gül dizdiğim solgun bakışlar İçine düştüğüm har mıdır? Ya Rab! Bu ayaz Her ömürde var mıdır?
Ne harika mısralar, insanı ayazında yakan kavuran bir şiir... Yalnız, seslendirmeyi dinleyemedim, açılmadı nedense... Harika şiir kardeşim, Yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
Yok yok bu arzuhal halime tercüme değil Çerçevesine gül dizdiğim solgun bakışlar İçine düştüğüm har mıdır? Ya Rab! Bu ayaz Her ömürde var mıdır?
MALESEF Kİ VARDIR HER YÜREKTE O AYAZ DEĞERLİ DOST YÜREK,ÖNEMLİ OLAN O AYAZ DA EN AZ ÜŞÜMEMEYİ BAŞARABİLMEKTİR.USTA KALEMİNİZİ CANDAN TEBRİK EDİYOR GEÇMİŞ BAYRAMINIZI KALBEN TEBRİK EDİYOR TEKRARINA SAĞLIKLA ERİMENİZİ DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA..
Yok yok bu arzuhal halime tercüme değil Çerçevesine gül dizdiğim solgun bakışlar İçine düştüğüm har mıdır? Ya Rab! Bu ayaz Her ömürde var mıdır?
Ablam bu ne güzel şiir kaç kez okudum.Hakınıda almış yani böcek yakışmış,Tebrikler tahtaya vur Allah nazardan korusun,kalemin elinden düşmesin,selam ve saygılar...
Yürek sevgi dolu yürek mühabbetli yangın yeri gibi Muhammede, Aliye, Hüseyine anlamlı ve güzel şiiirinizi kutluyorum. Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Hani demişsiniz ya şiirn finalinde "Ya Rab! Bu ayaz her ömürde var mıdır?" diye. İşte ben orada kaldım takılı. Her yürek ayazları hissetse de yüreğinde onun soğukluğunu anlayamayacak kadar dalmıştır derine ve hep aynı sorgulamalar içinde kalmıştır yürek.
Çok güzel bir şiirdi. Hak ettiğini de almış zaten. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Bence de bu ayaz her yürekte vardır şair .Ama bazısı dondurur, bazısı sakat bırakır, bazısı da geçer gider... Tebrik ediyorum bu anlamlı ve güzel şiiri ve yorumu... Selam ve sevgilerle.ESRA
Geldim sesine.... Sesimin rengi soğur, ayazda titreyen dillerimde........ Üstadım harika bir şiir dinledim bu sahur vaktinde yüreğinzeden. Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Şiir öyle bir mod'a sokuyorki okuru...
en ufak hüzünde bağrını zülfükar'a vurası geliyor insanın...
seni yüreğinden öpüyorum can şairim.
saygı ve selam ile...