(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARİM ŞARKISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARİM ŞARKISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Etkili yorum seçimem beni mutlu etti. Benin sana inan güvencim tamdır, O kalem tutan elerine hayranım var güzeli hep güzel anlatıyor, Seviyene göere kişilimin olgunluğu harükülade, Vatan , millet, bayrak sevdan arşı alada, Kakka inacın, imanın zirvede, Dostluğun dorukta, Bunun için İnan sevgin, Muhabbtin , Benin gölümün, yüreğimin, kalbimin tam oaratasında... Hep sevgimde kal..
ben de sizi sayfamda görmekten buyuk haz duydum efendim. sizin gibi değerli bir hocamın yorumunu hakkedebilmek huzur veriyor insana. güzel ve bir o kadar da içten yorumlar yapıyorsunuz.. insana adeta ''şiir yaz'' bu doğa nın bir kanunu kadar önemli ve bu vazgeçilmez bir tutku der gibi güzel yorumlarınız. işte bana bu yolumda büyük dstek olan yoruymlarınızı esirgemeyin hiç bir zaman. ayrıca sizin de kuşkunuz olmasın. valla benim size saygım hiç bir zaman bitmez. bundan kesikes emin olabilirsiniz. çünkü insanlığıızla buna fazlalsıyla dğrsnz SAYGILARIMLA.
selam ve dua ile.