(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANLIK İHLALİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANLIK İHLALİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dışında değiliz bu sinemanın, Uzakta değil ağlayan anne evlatları, Babanın kollarında evlat öldüren Bombardıman sahaları…
Şaban DAŞ 27.06.2010 KAŞYAYLA
Bu şiir bir insanlık abidesini her yönüyle ortaya koyuyor. Anadoludan insanlığa kükreyen insanlık segisini, hadini bilmeyen iraial gibi gadarlara hesap sormayı, mazlım insanları korumuayı ne güzel bir şekilde nakış nakuş işelmmiş... Yazan kalemii, Kalmemi tutan eli, satırları süsleyen gönülü, doğru gören kalbi yürekten selamlaıyorum, kutluyorum ve TEBRİK ediyorum... SAYGILAR, SELAMLAR, SEVGİLAR...
İnan bu şiirden sonra ve bu yorumndan sonra sen varya benim yenı tanıdığım teze ve genç dostum bir kez daha bağrıma basıyırum, sevgini gönlde katmerliyorum... Sen varya harikasın. şekersim, ülkemin balısın... İnsanlığın tadısın. Allah seni bu güzel dugu ve düşüncelerinle büyütüp gelişmeni nasip eylesin... Benim can va cananım yiğit düşünceli dostum. Selamaar...
sağolun güzel sözlerinizden nakış nakış işlenmiş yorumunuz için. evet insanlık ihlali var fakat bunu ortaya koymak kimilerin işine gelmiyor. bundan dolayı ihlaller hep çarşaflara sarılıp gizleniyor anlaşmaların ardına. hep eksik yöleriyle anlatılıyor. medya üzerine düşen görevi tam yapmıyor hocam. yada söyleneni anlatıyor o da. ardına düşmüyor söylenenin. belki de anlatılan eksik veya tersi yönde anlatılmıştır. bunları dikkate almıyor.
burdan kendilerine iki çift sözüm var hocam. ''işiin aslını istiyoruz, perde arkasını...''
Filistinli bir çocuğun alnına,
Anadolu’nun kaşları titrer,
Siniri göğsünden patlar çıkar.
Ne vakit mavzerler sallarsa Irak’ı
Gözyaşları dizlerini ıslatır.
Alın yazılar silinir
Çirkin silgilerin çirkin dokunuşuyla...
İçler kaldırmaz ağır vukuatları ki
Mina’da şeytan taşlanır,
İsrail’de Müslüman…
Tebrik ediyorum. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi.
Saygı ve selamlarımla.