(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğin evreninde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğin evreninde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söküp ruhundan ömrünü hangi ışığın yakarışına sıyırdın düştü gözlerin yine siyaha kapatma kirpiklerini .....................
ışığın damlasına muhtaç, günyüzüne hasret gözler kirpiklerini kapatsa da kapatmasa de hep siyahı görür karanlık duvar diplerinde.. ömürden sökülmüş ruhu bir damla umut ışığına yalvarıp yakarırken. açık kirpiklerini bir gün hiç açmamak üzere kapatmasından korkardı günışığı... umudun goncasıydı kan çiçekleri... her kirpik oynatılışında yeniden yeniden açardı.. ve 'bütün iş Tahir ile Zühre olabilmekte 'ydi... 'yani yürekte'ydi...
Duygu dünyasını fazlasıyla zorlayan, zorladığı duyguların gelişimine de o kadar güzellik sunan bir serbest şiir... Nadir güzellikte teneffüz ettiğim dizelerden biri...
Başarı ve mutluluk dileklerimle... M.C.S. /Kuşadası
Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.
Seversin dünyayı doludizgin, Ama o bunun farkında değildir. Ayrılmak istemezsin dünyadan Ama o senden ayrılacak. Yani sen elmayı seviyorsun diye Elmanın da seni sevmesi şart mı? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık, Yahut hiç sevmeseydi, Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden?
Nazım Hikmet Ran'a ait bu dizeler yakışır diye düşündüm...