(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİNİ SERİN TUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİNİ SERİN TUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Erdem güzel huy sanma gelir doğuştan Kimi korur onu her güzel olan Güzel eden yapan varsa bu günden Yarına kalır en güzel erdem.
Miras yedi olmak yaramaz bana Çalışıp kazanmak vardır her kula Kişi kendi bilip dosdoğru yolu Çalışıp kazanmalı en güzel huyu.
Sağında solunda düşman arama Nefsin ve şeytan hazır kıtadır Onları yendiğin zamanda Sakın yeisle gaflete dalma Su uyur ama en yakın düşman uyumaz.
Tevhit olan insan tek bir millettir İnançta birlik kopmayan bir bağ Öteyi beriyi bir kenara bırak Önce ve sonra İslam'a bak.
Bilirim akrabam öncedir benim Bir güzellik varsa en yakın adres Lakin unutma ki öyle kişiler var ki Yalandan dolandan bir yol tutunmuş Akraban olsa neye gerekir Böylesi insan düşman bilinir.
Dedim ya en yakın düşmanın, nefis ve şeytan Dünya koca bir pota ki eriyor insan Döndükçe feleğin çarkı böylece Kimi hak yolunu bulur yürürde Kimi kul olur kendi nefsine.
Melik Haker tarafından 8/21/2010 7:56:40 AM zamanında düzenlenmiştir.