(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANILDIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANILDIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günümüz dünyasında mualesef her şeye maddiyatçılık gözüyle bakan vede sisteminde bu yönde körüklediği bir insanlık ilişkileri genelliğe hakim olmuş..
Böylesi bir ortamda kimin gerçek bir dost kimin çıkarcı olduğunu saf ve temiz yüreklerin ayırt etmesi çok zor.. Kısacası böylesi bir yaşamda gerçek bir dost bulabilmek nerdeyse imkansızlaştı..
Okudukça düşündüren her haliyle kusursuz bir eser okudum dostun değerli sayfasında, şiir adına haz aldım bahtiyar oldum teşekkürler..
Sizi vede bu nadide eserinizi tüm yüreğimle kutlarım dost tebrikler..
değerli ziyaret ve şiirlerime yaptığınız yorumlar beni memnun etti, gönül sayfamı onurlandırdınız sevgili ayşe hanım tşk ederim; selam, sevgi ve saygıyla...
gözüyle bakan vede sisteminde bu yönde körüklediği
bir insanlık ilişkileri genelliğe hakim olmuş..
Böylesi bir ortamda kimin gerçek bir dost kimin çıkarcı olduğunu
saf ve temiz yüreklerin ayırt etmesi çok zor.. Kısacası böylesi bir
yaşamda gerçek bir dost bulabilmek nerdeyse imkansızlaştı..
Okudukça düşündüren her haliyle kusursuz bir eser okudum dostun
değerli sayfasında, şiir adına haz aldım bahtiyar oldum teşekkürler..
Sizi vede bu nadide eserinizi tüm yüreğimle kutlarım dost tebrikler..
yunus karaçöp..yudumyunus