uzun sürecek bir gecenin acımasızlığı sardı düşüncelerimi bir veda gecikmişliğin aceleliğinde sokulurken yanıma kızıllığında günü terkeden güneş çaresiz.
karanlığa bakarken yarı açık penceremden gölgeli bulutlar arasında ay ışığında seni arıyorum seni arıyorum yasak olan senli düşlerimde sensizliğim sessizliğimde isyanlı ay ışığı tesellisiz.
sen yoksun.
yağmur yağıyor gökyüzüne bakan gözlerime yağmur tanelerinin ritminde dudak kıvrımlarımı zorluyor dillenen bir nağme ısırıyorum kanıyor çaresizlikle titriyor bir an yüreğim sensizliğim boynunu büküyor sevmek sevilmek değildir diyor özgürlüğü dileyen duygularım kabullenmişliğime şaşkın gözlerimi kapatıyorum.
yüreğim sevgine açken doyamadım sana kelimelerim sessizliğe çoğalırken konuşamadım sana ben susuyorum artık sus sende sus konuşma.
dinle! geleceğin umuduna gizlenen gecikmiş bir vedanın nağmeleri duyuluyor.
dinle! geri dönmeyişlere yeminli bir veda şiiri okunuyor.
ayrılık şiirimiz ağlıyor sitemsiz bir kabullenişle dansa hazır duygularım ama korkuyorum sarıl sarıl bana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ay ışığı tesellisiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ay ışığı tesellisiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.