güneşin acımasızlığına mı kıpırdanıyordu susuz kalmış çatlayan dudakları..
kıvrılmış iki büklüm kaldırımın ayak basmayan gölgesine bir gölge arıyor oysa yarı kapalı gözleriyle baktığında kömür karası gözleri kapandığında bir avuç toprak yanıbaşında..
korkuyor.. tir tir titriyor,sarsılıyor minik bedeni kıpırdanan çatlak dudakları ölümün şarkısını söylüyor şuursuzca duyan var mı?
kendi dinliyor..
güneşin günü terkediş saatlerine kadar dayandı yarı çıplaklığı sokak çocuğu kirliliğindeydi sokak çocuğunun bedeninde aydınlandı ay kısıldı ölümün sesi susuzluğa aralandı dudakları göründü bembeyaz dişleri gördü ay en son ne zaman neyi dişledi..
acıktı küçüklüğü ölümün koynunda bir yakarış fısıldadı ölüm kokan nefesi anne.. baba.. çok acıktım ben son defa olsun doyurun beni.
ay sofra donattı çocuğun rüyasına küçük küçük lokmalar hazırladı küçük çocuğa yıldızlar göremediği anne-babası sevgiyle besliyordu minik bedeni kömür karası gözleri inanmaz bakışlarla açıldı bir an lokmaları düğümlendi boğazında yutkundu yutkundu yokluğu yutkundu rüyalardaki aldanışı büyüklüğüne canlanır gibi oldu küçüklüğü tutunamadı rüyasına yoruldu.
çocuktu cılız ay ışığında okşanırken bedeni en güzel rüyasında gözlerini yumdu açlığa iki büklümken yakalamışken ölümü can verdi kaldırım taşının ince gölgesinde bir gazete parçası oldu sokak çocukluğunun kefeni açıkta kaldı sahipsizliğe uzanan eli.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir çocuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir çocuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneşin günü terkediş saatlerine kadar dayandı yarı çıplaklığı sokak çocuğu kirliliğindeydi sokak çocuğunun bedeninde aydınlandı ay kısıldı ölümün sesi susuzluğa aralandı dudakları göründü bembeyaz dişleri gördü ay en son ne zaman neyi dişledi..
kaleminize yüreğinize sağlık. bence çok güzel nakkaş nakkaş işlenmiş bir şiir .. haz duydum hissettim ve içim sızladı..tebriklerr
[email protected] tarafından 8/8/2010 11:54:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
şiiri kutsadım
kem gözlere imge
haset yüreklere tütsü..