(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UĞURLU ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UĞURLU ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bembeyaz pürüzsüz saydam bir şiir bu yüreğine koy uğur yap ... ***siirinizi cok begendım.. ellerınıze saglık tebrık ederım esen we hep mutlu kalınn.. qÖzdenur BALKAN..
Tam da tüketmişken avucuma koyduğun uğurlu şiirin şansım oldu.........dedim güzel dileklerle bezenmiş şiirinize dost. Kaleminiz daim olsun. Saygılarımla....
Can dostum Can abim biliyorsun bir hayli sıkıntılar arasında soluklandıgımda gelebiliyorum deftere affola unutmak yada şhmal degil gecikmelerim inşallah bundan sonra hatalarımı telafi ederim selam olsun sana çöllerden
Saf,temiz,masum bir sevgi sunmuş yürek daha ne olsun başka söze,hediyeye ne gerek. Kutluyorum şiirde bu duygular kadar saftı,duruydu. Saygı ve sevgilerimle.
Bi yaramazlık yok Secaattin Hocam,benim bir kızım daha oldu şükür,kırk gündür onunlayım,hoşgeldin çok uzadı ama biraz alıngan,pışpışlamakla meşkulüz hanımefendiyi,gündüz iş gece biraz nöbet,okusamda şiirleri ne yorum yazabildim ne şiir atabildim,selamlar...
bir şairin yüreğinin kirli tarafları olduğunu sanmıyorum, hele sevginin kirlisi hiç olmaz, onun ulaşamadığı yüreklerde sorun var demektir. Çok şıçak bir şiir yüreğinize sağlık...
Bir şiir yazılmış ama meydanda yok:))) Bir gerçek var ki çok özelsin ve seni bütün kalbimle seviyorum dediği kesin zira güzel dualar güzel duyguları ele veriyor...Şiirlerde bazı sözler vardır,okuyanların tahminlerine bırakılır...Tebrik ederim dostum.Kucak dolusu sevgilerimle...
pürüzsüz
saydam bir şiir bu
yüreğine koy
uğur yap ...
***siirinizi cok begendım..
ellerınıze saglık tebrık ederım esen we hep mutlu kalınn..
qÖzdenur BALKAN..