(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
b i t i ş i k şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
b i t i ş i k şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk resmi gördüm, harika bir resim. Bitişik yaşamak isterdim senle. Bıkacak kadar bitişik. Sanırım bıktracak kadar bitişik yaşanamamış sevgili ile. gitmek için bitmek lazım bitmek içinse sen. gidilecek kıvama gelmemiş henüz aşk. Henüz bitmemi birşeyler, bitmesi için yine sevgili gerek şairin yüreğine. Sanki biryere de gitmeye de niyeti yok belli ki. Çok yaşanacak şeyler var, sen bana yaslan yeter diyor. Kısa şiirleri çok seviyorum. Anlam yükleyebiliyor insan istediği kadar. Yüreğinize sağlık. Selam ve saygılarımla
bütün arkadaşların yormlarında bunu gördüm şiiri açmam gerekiyordu aslında ama geç kaldım,ben burada aslında madem kavuşamıyorum sana ve aşk acısı çekiyorum,bundansa senle uzun süreler bitişik yaşayıp keşke bıksaydım senden diyorum ve senden en sevdiğimden gitseydim ve senin hasretinden yaşaymadığım hayata dönseydim,ama bitmek için yani birbirimize bitmemiz için bıkmamız için öncelikle sen lazımsın gel ki bıkalım bitelim ve yaşayamadığımız hayatlarımıza dönelim...pek anlaşılmadı bu şiirim,mehmet ali ünsal arkadaşım ilkokul şiiri dedi ama bir çok kişi anladığı kadarıyla çok beğendi,bunu hissettim,kızıl baba,bitmek kelimesini yeşermek olarak düşündü ve bambaşka bir şiir çıktı ortaya ben çok mutlu oldum buna ,neyse fazla uzattım,sağ ol var ol her şey için arkadaşım sevgimle...
Alicim karar ver bitmek mi ?? bitiş mi ??? bence hala bitiremedin içinde ..ama bitişi oynuyor duyguların yakındor yeni aşk kapına dayanır çivi çiviyi söker takma .. hayırlı ramazanların olsun canım deniz
siz harikalar diyarından mı geldiniz? :) böyle harika dizeleri sunduğunuzu gördükçe nedense ben sevinç içinde kayboluyorum bu ne demekse artık ....öyle işte yine sayfanızdayım tebriklerimle
bitişik bir şiir.sevgiye, insanlığa ve inanlık dışı tavırlara insanca bitişik bir şiir, haksızlığa serzeniş, güzeldi değerli dostum,kutlarım,saygımla,selamlar...
ooooooo bu ne güzel bir duygu zenğinliği böyle,ya fotoğraf offfff offfff bayıldım ,yok böyle bir güzellik... ben ne yazyım şimdi dost şair, mest oldum hem şiire hem resme....teşekkürler sevgiyle esenlikler....
Mükemmel dizeler geldi yine, düştü dağarcığımıza; Büyük bir nimet idrak edebilen, fehm edebilenlere. Ne kadar az düşünüyorsunuz? Hiç akl etmez misiniz? ikazı var olduğu halde.Sadece yer ve içeriz,ve tezek imal ederiz.Ve önce dikili ağaç kalmak isteriz, sonra hastalıklar ve bela ve musibetlerle kendisine utanmadan kavuşmak isteriz.Aslında bu taleple bile ne kadar gereksiz ve luzumsuz olduğumuz haykırırız.
Gitmek için Bitmek lazım. Bitmek için ise Sen.
Bitmek bir anlamda yeniden doğmaktır.Yeşermektir.Sürgün vermekdir.Becerebilirsen bunları gitmek görünür elbet. Ve gitmek insana zevk verir elbet. Bitmek için ise,O lazım sen dediğin varlık lazım.Bitmeği sürgün vermeyi gereklive elzem ve vazhgeçilmez kılan sen. sen olmassan eğer, alem var olmazdı.Sen olmasaydın bu felekleri yaratmazdım deryadı.. Gitmek için hazırlanalım, Bitmek için layık olalım. Ve sensiz asla. asla olmaz. en lazım sın mutlaka.. Yolculuk var. hazır olalım öyleyse,
üstad, seni sana keşfettirmekdir amacım. yani kendini kendin farkedeceksin. olmadı izah edemedim mi* Değil baskasında, evladından bile beklemeyeceksin fatihayı, bu dünyada iken kendinden kendine okuyacaksın 3 ihlas , bir fatihayı. Boşver çelik çomakla oynamayı.geldi ölümlü yalan, gitti ölümsüz gercek,siz hayat süren leşler , sizi kim diriltecek. bu hitaba maruz kalmadan.. sen kendindeki cevheri keşfett.. bak daha farkına vamadığın ne aşklar var, ne sevdalar var. öelneden dirilenden aşık masuk mu olur.aşığa bağdat uzakmı olur. ölen hayvan imiş,insan ölürmü hiç!sen yaz ben terceme ederim. bana yazdırma şimdi.. bekliyoru m o güzel eserlerini. sen kuluna yak abayı. ben kendini bulur, çerçevelerim onu.. allahın izni..ilee...
Hocam sen çok yaşa, muhteşemsin...Hep ol var ol... ... Ben aşk kavuşamamak,böyle yaşamaktansa gel bitişik yaşayalım bıkarız belki birbirimizden gideriz manasında yazmıştım ama keşke sizin anladığınız anlamda yazsaydım yani ''senle yeşermek''için sen lazımsın ,gerçekten harika yazarmışım o zaman, farkında olmadan harika yazmışım...:))))
SELAMLAR ; Kaleminizden her zaman ki gibi yine nefis ve mükemmel bir şiir okudum... Yüreğinize ve emeğinize sağlık... Selam ve dua senle olsun... SAYGILARIMLA.
Anlamlı mısralar bir okadar da düşündürücü. Aslında her ayrılık bir bitiştir. Ama ayrılık madden gerçekleşse bile kafada bitmedikten sonra gerçekleşmez. Çok çok güzel.... Değerli yüreği kutluyorum...
Bence gölgede kırkı bulan bu sıcaklarda böyle bişey istemek ne derece akıllı bilemeyeceğim. Vallah ben yaşayamam öyle. Bedenler özgür ruhlar bitişik diyorsan o başka... :)) Saygılar
BİTİŞİK yaşamak isterdim senle ve bıkmak isterdim senden en sevdiğimden gitmek gitmek isterdim dönmek için hayata gitmek isterdim senden gitmek için bitmek lazım bitmek içinse sen.
Üstad,kutlarım...Kısa ,öz ve anlamlı...Dostum daha başlamamışki bu aşk bitsin."Bizim oralarde biri ALLAHIM YARABİM ARASINI IRATTIN,ELLERE OĞLAN KIZ VERDİN BANA ANASINI DA ARATTIN "demiş.İlk önce başlatki gerisini sonra düşünelim. Saygı ve selamlarımla üstad.....
Yeter ki sen ol, nelerden vazgeçmem ki!Sen varsan her şey tamam,sen yoksan her şey eksik der gibiydi şiir.Şiirin görselliğine de bayıldım doğrusu.Bakmaya doyulmayan bir resim.Tebrik ederim dostum.En kalbi selam ve saygılarımla....