Çare yokmuş derde, yara kapanmaz. Gelmezsen kızamam, gelme uzak kal. Senin vicdanın yok, için sızlamaz! Bari sağlığından, haber sal, biraz... Yaşıyorsan eğer, bir kaç satır yaz...
Dilerim ben gibi rüyalara dal. Düşlerin boyunca, düş uzağıma... Bazen, bir yar gibi kollarına al. Sessizce bir buse, koy dudağıma...
Bir gün, bir yerlerde karşılaşırız. Gözgöze gelip de ağrı’laşırız. Gönülden gönüle, biz bağlaşırız... Çarpıyorsa kalbinde hala benli hal; Çekinme yarene, koy dudağımı... Dağlasın böyle düş, oy dudağımı... Bitmesin o öpüş, soy dudağımı... Ezelden ebede benim yarim kal. Ezelden ebede, doy dudağıma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ezelden Ebede şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ezelden Ebede şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin sesli oluşu daha güzel benim için çünkü okurken çok fazla his duymuyor insan ama gözlerimi kapatıp bu hoş müzikle dinleyince şiiri hissediyorum ve yüreğine sağlık diyorum emeğine sağlık ....ezeli sevdalara yazılan şiirlerde buluşmak ümidiyle kal sağlıcakla
bir iki denk geldim hece şiiri vardı sayfanızda, baktım ki serbest şiir (!!!) ama okurken gördüm ki sadece şekli öyl e 6+5 kullanmışsınız ama "Çarpıyorsa kalbinde hala benli hal;" burada b 7+5 olmuş. -de kalkabilir anlamı bozmuyor yada çarparsa kalbinde...
Çare yokmuş derde, yara kapanmaz. Gelmezsen kızamam, gelme uzak kal. Senin vicdanın yok, için sızlamaz! Bari sağlığından, haber sal, biraz... Yaşıyorsan eğer, bir kaç satır yaz... ............Evet, yaşadığını bilmek bile güzel...Tebrikler..ESRA
Çare yokmuş derde, yara kapanmaz. Gelmezsen kızamam, gelme uzak kal. Senin vicdanın yok, için sızlamaz! Bari sağlığından, haber sal, biraz... Yaşıyorsan eğer, bir kaç satır yaz