eylül serin rıhtımlardı seviler dolusu mavi, ellerin boyunca mercan gel demişsin, yaprak getir saçlarıma balıklarla martılarla bir
militan başıma gelmişim yüzümde kavga biçimi içimde /alaturka bir hüzün/ gelip hasret vurmuşum gözlerinde üşümüşüz sonra üşümüşüz aramızda çıldırasıya bir istasyon
git bakmışım, git yerim yurdum; zulamda güzdelik kuşağı, sorular sıkmışım eylül serin rıhtımlarda gelip saçlarında suçüstü yaprak durmuşum
a benim aydınlık koğuşum, karlı uykum, a benim bağ bahçe türküm narçiçeğimsin ve fakat öyle bükme boynunu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
rıhtım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
rıhtım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Son mısrasında Ahmet Arif kokusu almakla birlikte... son üç şiirdir Yılmaz Erdoğan biçimi bir serzeniş ilişiyor sanki iliklerime. Ne dersiniz? Var mı bir ilişkiniz? :))
a benim aydınlık koğuşum, karlı uykum, a benim bağ bahçe türküm narçiçeğimsin ve fakat öyle bükme boynunu...
doğallığın örtüsünü kaldırınca hiç bir şey görünmüyordu oysa.. parmakları arasındaki güzelliği sıkıştırıp duruyordu.. ah oysa ben zamanın kekeme düşlerinde çığlıksızdım.. kanıyordum.. her boynunu büküşünde, med cezir şiirlerinde..
kalemine yüreğine emeğine sonsuz şükranlarımla.. emeğind daim olsun üstad devin..