(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayatın yaşanırlılığı için olumlu ve olımsuz olguların olması gerekiyor her ne kadar hepimiz iyiliği arıyorsak da. oysa sürekli aranan şeylerden özlem tadı kalmıyor zamanla. Ve şiir çokça eliti bugünümce..
"Ey kötülük!... Bir çocuk daha dünyaya gelir. Sen de o zaman korkarsın işte, gülerken düşünde, zalimliğin olmadığı aydınlıklar içinde..."
YEKTA BEY ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER.ŞİİRİNİZİ ÇOK BEĞENDİM.AMA KÖTÜLÜKDEN SANKİ ELLE TUTULUR BİR VARLIK GİBİ BAHSETMİŞSİNİZ.KÖTÜLÜK SADECE HOŞ OLMAYAN BİR KARAKTERDİR.ASLINDA BÜTÜN İNSANLARDA HEM MELEK HEMDE ŞEYTAN VAR.İYİ İNSANLARDA MELEK ŞEYTANI ESİR ALIYOR VE KÖTÜLÜK YAPMASINA ENGEL OLUYOR.KÖTÜ İNSANLARDA İSE TAM TERSİ ŞEYTAN MELEĞİ ESİR ALIYOR VE İYİ ŞEYLER YAPMASINA ENGEL OLUYOR.YANİ HEPİMİZİN İÇİNDE KÖTÜLÜK VAR ASLINDA.AMA İYİ İNSANLAR ALLAH'DAN KORKTUKLARI İÇİN VE VİJDANLI OLDUKLARI İÇİN KÖTÜK YAPMIYORLAR.ŞUDA VAR BİR İNSAN YAPTIĞI KÖTÜLÜĞÜN CEZASINI BU DÜNYADA GÖRÜYOR.AMA YAPTIĞI İYİLİĞİN MÜKAFATINIDA BU DÜNYADA GÖRÜYOR.RABBİM HEPİMİZİ KÖTÜ İNSANLARDAN VE HER TÜRLÜ ŞERDEN KORUSUN.SAYFANIZA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
Huzurlu ve şen olunuz, kaleminiz susmasın...
....................................................... Saygı ve selamlar..