(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEKTA BEY ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER.YALNIZLIĞI ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ.BEN ŞAHSEN YALNIZLIĞI HİÇ SEVMİYORUM.ÇÜNKİ YALNIZLIK ALLAH'A MAHSUSDUR.AMA BAZEN İNSAN KALABALIKDA BİLE KENDİSİNİ ÇOK YALNIZ HİSSEDEBİLİYOR.SAYFANIZA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
Herkesin sevgili sıcaklığına sarındığı gecelerde bizi yakıp kavuran bir özlemden de yoksun soluyup duruyoruz tütün dumanını uç uca ekleyerek acımızı duyarlı yerlerinden çaresiz canlı kalmaya çabalayarak umudumuzun iki yakasında ellerimiz her şeyin bin parçaya bölündüğü bir evrende deli gibi sabahın olmasını bekliyoruz...
Dünyada herşeyin bir bedeli var Sadece yalnızlık bedava demek geldi içimden Onun da var diyeceksiniz ama şiire düşen yalnızlığın bedelini hiç kimse ödemesin Özgün ve hoş dizeler şair dost. Yüreğinize emeğinize sağlık
Yalnızlık, işe yaramadığımız zaman çalar kapımızı. Çoban, aldırmaz yalnızlığa çıkar dağlara, Yolcu da öyle...Aldırmaz yalnızlığına düşer emeline ulaşmak içn yola, Ve bunları gören hiç kimse bakmaz onların yalnızlığına, Ve hatta gıpta ederler yiğitliklerine! Oysa güçsüzleşenin vay haline! Bir dünya sırt çevirir ve şükreder o hale düşmediğine.
Çok güzeldi...Beğeniyle okudum. Tebrik eder, sevgiler saygılar sunarım