(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMSEYE SÖYLEYEMEDİĞİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMSEYE SÖYLEYEMEDİĞİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ellerime takılı kaldı hasretin yazdıkça yakınıma gelen şiirlerim dillere destan olmuş hikayemin baş karakteri YİNE SEN....
kendi dizelerimle eşlik etmek istedim yorumuma... KİMSEYE SÖYLENEMEYEN SÖYLENMİŞTİR ARTIK...eminim yerine ulaşmıştır sözleriniz baki bey... tebrikler...
Seni unutmak için geri dönülmez bir yoldayım. Gittiğim ıssız yollarda tehlike çanları çalıyor. Elimi tut,sarıl bana,boşluğa düşüyorum. Tek başıma sensiz ve sevgine muhtacım. Gururum olmasa geri döner affederdim seni Mutlu sayılmam bundandır ağlamam. Yalnız bir kadın yürüyor karanlık yollarda.
Seviyorum seni bedenim ağlıyor sensizim. Acı çekiyorum sensiz karanlık gecelerde Ceza veriyorum kendime, bedenime artık fayda yok senden Güller soldu. “Seni seviyorum,seni seviyorum ”diyen gönül kanlar içinde Yalnız bir kadın yürüyor karanlık yollarda.
Birlikte olmamız imkansı yokluğunda kırılır kalbim Bitti aşkımız sensiz ben aşkı neyleyim söyle Artık benim için hayat durdu. alışmak zorundayım Bilerek uçuruma atlamak zorundayım. Tehlikenin gün gelip yanağıma konduracağı öpücükle Yalnızlığında kadın.
işte sana geliyorum.."
"..işte söylüyorum
seni seviyorum…""
sade , akıcı, insani ..kutlarım